Klarte heldigvis å få det igjen før han gjorde noe galtÅ nei uff da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarte heldigvis å få det igjen før han gjorde noe galtÅ nei uff da
Lå visst på 4je plassJa du får gjøre det
Fikk du gjort det du skulle? Her er det også lunchNå har jeg vært ute noen ærender og nå er det tid for lunsj og avslapping
Begynner å erindre hvorfor jeg sa aldri igjen etter sist gangDu er utrolig flink som ordner alt selv![]()
Begynner å erindre hvorfor jeg sa aldri igjen etter sist gang![]()
Hehe okIngen anelse ennå![]()
Hei på duGod morgen dere! Usikker på hvor aktiv jeg kommer til å være denne måneden. Mulig litt mer enn september, men kan ikke love noe.
Håper alle har d bra!![]()
Ligger på 1200/1300 kroner.
Info fra jollyroom
Vis vedlegget 139035
http://www.jollyroom.no/produkter/ergobaby-bæresele-360-svart-camel?gclid=COyg6dC3o8gCFaXNcgodUnwHFA
Vi hadde mye bruk for den da. Så helt klart verdt pengene.
Her er også mye vind gitt. Hvor i landet du borJoda, helt greit. Var litt mye vind. .
Jeg slipper kakerHaha det trur jeg så gjernejeg skjønte at jeg aldri ville klart å lage All mat, kaker, pynte og ordne alt selv så takket ja til at mamma og stefaren min tar maten. Jeg må jo fortsatt fikse alt annet og ta meg av ungene, så nok å gjøre føler jeg
![]()
Hihi okPå sparekontoen, nei der er det som ikke er lommerusk ;P Jeg har det liggende hjemme i skuffen jeg da, det er jo slikt jeg bruker på shopping![]()
Det kommer nok litt ann på hva man anser som dyrt. En ergobaby koster vel over 1000 kr mener jeg (kjøpe min på salg), men den kan brukes lenge. Sjal har jeg ikke veldig mye erfaring med, jeg arvet mitt. Men det er vel en del erfarne bære mammaer her inne og det samme på fb som det går ann å spørre om råd.
Jeg syntes det er gull med bæretøy og kunne godt tenkt meg en type tilbruker det omtrent daglig, alt fra når jeg skal lage middag til å gå tur.
Jeg slipper kaker
En kjøpekake, og to andre baker
Hihi okSikkert lurt
![]()
Fikk shoppa litt![]()
Jada, fikk unna en del.Fikk du gjort det du skulle? Her er det også lunch![]()
Blir litt slik når man har smått..
Jeg opplevde en gang noen tyskere som drev å drakk øl i -familievogna- på toget.. og ble da selvsagt bare mer og mer høylytt, når ungen skulle sove.. Endte med at de vekte henne - og da fikk de høre det -.-
Vel, en del på matbutikken...sikkert ikke så interesantJa må jo ha pengene lett tilgjengelig når jeg vil shoppe så
Hva har du shoppet i dag?
Ånei mini fikk tak i strikketøyet mitt:-O
Nei da hjelper ikke det stort. Her stikker ikke hodet hans så mye over ergoen han han får kikket rundt og heller ikke i sjalet. Det er plasser han roer seg veldig om han er overtrøtt eller har luft i magen. Eneste ulempen er at han er en gulper så i går når jeg hadde planer om å ha han i sele/sjal når frøkna skulle på balletten så gulpa han ut alt så da orket jeg ikke, det blir så ekkelt å gå våt på bryst/mage fordi han har fylt bh med gulp![]()