Så deilig da.Aner ikke hvordan jeg ligger an nå. Har sovet altfor lenge![]()
Trenger det noen ganger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig da.Aner ikke hvordan jeg ligger an nå. Har sovet altfor lenge![]()
Ja det var veldig godtSå deilig da.
Trenger det noen ganger
Hva har du bestilt?Håper bare hun får sovet godt idag. Skal ut å trille neste lur om striregnet har gitt seg. 50/50 sjanse for at hun sovner i vogna. Har noen pakker å hente på posten![]()
He he men det er bra å soveAner ikke hvordan jeg ligger an nå. Har sovet altfor lenge![]()
Ble bare 70 på morningen her i dagHadde håpet på 100 innlegg før den, men tror ikke det går
Hvor ble det av alle sammen?
Ja det vil jeg tro er godt altsåGodt å føle seg litt mer ovenpå
Godt det går fremover der og![]()
Han sjefen din altså!Her har sjefen bestemt at han skal ha oppmerksomheten![]()
Jeg har nok falt drastisk med all skravlingen som var i går kveld og jeg som datt litt ut av hele skravlingenAner ikke hvordan jeg ligger an nå. Har sovet altfor lenge![]()
Han sjefen din altså!![]()
Viktig det daHer har sjefen bestemt at han skal ha oppmerksomheten![]()
Det er fortsatt lenge igjen av mndJeg har nok falt drastisk med all skravlingen som var i går kveld og jeg som datt litt ut av hele skravlingen![]()
Hmmm absolutt ingentingHva skal deere i kveld da?
Hmh! Det var det ogsåHøres herlig ut![]()
He he men det er da koselig detJa han tar seg jaggu noen friheter her han bestemmer at jeg kun skal kose og dulle med han![]()
Sant detDet er fortsatt lenge igjen av mnd![]()
Hva har du bestilt?
Vet ikke helt,mulig kinoHmmm absolutt ingenting. Der da?
Viktig det da. Her sover sjefen enn så lenge men våkner nok snart og krever kos og oppmerksomhet her også
![]()