Baby's første jul

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Til jul er minien blitt 5 måneder... Er veldig spent på hvordan det blir å feire jul med baby :) og ikke minst; hva skal vi finne på til gave?
Hvordan var deres lille's første jul? :)

Vi var hos svigers første jula til eldstemann, og han fikk egentlig bare noe små baller fra brio med rangle inni i gave, og pener på konto. Bitte liten, 4 mnd gammel jo. Han merket nok ellers lite av at det var jul, vil jeg tro.

Vi var hos svigers første jula til eldstemann, og han fikk egentlig bare noe små baller fra brio med rangle inni i gave, og pener på konto. Bitte liten, 4 mnd gammel jo. Han merket nok ellers lite av at det var jul, vil jeg tro.

Hehe, nei det er vel vi foreldre som kjenner mest på det når de er så små :)

Det var mye mer stas med jul både for foreldre og barn året etter.

Hun sov, var 9 mnd og legger seg 1830.

Så vi spise etter det, samme i år.
Hun er 1 år og 9 mnd til jul og forstår ikke så mye av det.

Her var han 6,5 måned sin første jul i fjor. Vi var i kirken som vanlig og guttungen fulgte ellers sine rutiner. Vi åpnet pakkene hans gjennom hele dagen, ettersom han fikk så mange. La han til vanlig tid kl. 19.00, Også spiste vi mat etter det og åpnet våre pakker. Vi valgte å bare være hjemme vi 3 :)
Han fikk masse klær i større størrelser og leker som han kunne vokse inn i. Gå vogn, duplo, byggeklosser osv.

Vi er alltid hjemme. Vi hadde førte kul i fjor da var han 2 uker og sov seg gjennom. Vi gir ikke gave. Eldste tror jeg fikk gave først av oss når han var fire. Pakke kalenderen koster så mye og det er nok pakker uansett

Vi var hos svoger og svigerinne,han var 4 mnd
Partyløve som han er holdt jan ut til vi dro hjem ved midnatt
Han fikk 40 gaver!! Av oss fikk han klær

Vi var hos svoger og svigerinne,han var 4 mnd
Partyløve som han er holdt jan ut til vi dro hjem ved midnatt
Han fikk 40 gaver!! Av oss fikk han klær

Huhei så mange gaver! :)
Ja, det blir nok minsten som får mest her og i år :)

Her var vi hos mine foreldre den første jula:)
Hun var 8 mnd. Julenissen kom og hun åpnet noen av gavene sine. Mest gøy med gavepapiret da:p
La seg til vanlig tid, rundt 19.

Her var vi hos mine foreldre den første jula:)
Hun var 8 mnd. Julenissen kom og hun åpnet noen av gavene sine. Mest gøy med gavepapiret da:p
La seg til vanlig tid, rundt 19.
Min digga julenissen han:) lo som bare det når han ble satt på fangwt

Eldste var 9 mnd og vi feiret hjemme alene :) Middag kl 16 og åpnet gaver ikke så lenge etter middag. Han fikk ett lass av gaver og var storfornøyd. Like glad i papiret ;) Han fikk gåbil hos oss.
Minste var 6 mnd og vi var ferdig med gavene før han skulle i seng kl 19. Husker ikke hva han fikk... Ble nok gaver i hvert fall, selv om han ikke fikk det helt med seg ;)

Min digga julenissen han:) lo som bare det når han ble satt på fangwt
Hun likte det godt her også, men litt mer skeptisk nå. Så vi får se i år da:)

Vi var hjemme første julen til mini,han var tre mnd, med besøk av svigers og min far og lillebror, rolig og kjempe koselig jul, mini sov stort sett gjennom hele dagen,hehe, vi droppet gave til han det året,han var så liten at han hadde ikkje fått noe glede av d uansett, og han fikk jo noe nytt hele tiden liksom ;)

Her var vesla 9 mndr (?) Da hun feiret sin første jul. Jeg håpet at hun ikke skulle få så mye, men hun fikk ett lass med gaver. Satt fornøyd i gavehaugen. La henne i vogna Og gikk hjem på natta.

Det samme gjorde vi i fjor. Da var minsten 7 mndr. La han i vogna og lot han sove der til vi gikk hjem. Spiste til vanlig tid kl 17.

Back
Topp