Og du kaller meg effektivDa var stuen og kjøkkenet støvsugd, badet vasket, frokost unnagjort og mini ligger på gulvet og leker litt før han skal sove igjen.
Imponerende..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og du kaller meg effektivDa var stuen og kjøkkenet støvsugd, badet vasket, frokost unnagjort og mini ligger på gulvet og leker litt før han skal sove igjen.
500 da? Det bør gå??He he nå tror jeg du er optimist ja![]()
Det gikk unna med deg jaDet gjør det
Han var 4195g og 51cm
Fødselen gikk så fort..fikk pressrier på vei til sykehuset,kom til føden 03.50 og etter 3 pressrier var han ute kl.04.13
Så fødselen var grei den![]()
Haha godt en er fornøyd med det da
Du kan jo spørre om ikke du kan få dwn i gave siden han har fått ha bilene sine stående hos dere
Så ekkelt :O men bra det gikk over da!
Ja trenger slike dager ogsåDa høres det jo ut som lite planer er bra i dag![]()
Skal bare noen små ærender ut..ellers slappe av. Besøk, norske talenter og snop i kveld![]()
He he sånn var det her også husker jegVar ganske effektiv ja...er første barnet til samboeren,og han hadde sett for seg lang ventetid og mye smerter...satt bare å var sjokkert etterpå for at det gikk så fort![]()
Da kan jo han gjerne ta detJa trenger slike dager også. Må kanskje i butikken en tur men får se om gubben tar det siden han allikevel skal ut på noen ærender
![]()
Ja nå er det herlig vær her ogsåGuuh.. Dette været
Håper det blir slik hele helgen ♡♡
Himmel så effektiv du er daDa står svinerullen i ovnen, og scampien står og tiner.
Lille U spiser grøt, og jeg noe som kanskje kan kalles lunsj siden jeg spiste frokost kl 0530
Julekalender det er snakk om?Min startet da han var 16 mnd![]()
Ja, hehe. Han vil være ute og se på bilene hele tiden![]()
Ja, ikke sant. Det skulle jo bare mangle![]()
Tror han har funnet en som er interessert i den ene bilen iallefal, så kan jo håpe den forsvinner fort![]()
Ja, det er jo litt skummelt. men passer nå godt på![]()
Så effelktive folk er i dag daDa var stuen og kjøkkenet støvsugd, badet vasket, frokost unnagjort og mini ligger på gulvet og leker litt før han skal sove igjen.
Takk,det skal vi gjøreOhh så gøy daKose dere
Hurra for drt,planer for helgen?
Oj så lenge har ikke jeg sovet på mange årJeg la meg ganske tidlig... Trengte det etter en hektisk uke. Sov 12 timer![]()
I dag har jeg kjøpt en slik boks med kylling man bare setter rett inn i ovnenHva er det til middag i dag?
Ja, hehe. Den koster vel bare 1 mill eller noe rundt derJa såpass burde han unne deg
Ja får satse på at den forsvinner snart
Bra det da, men kjenner jeg blir litt stressa når du plutselig fikk slike tak i natt :O
Tror du fortsatt er optimistisk500 da? Det bør gå??![]()