Skravletråd Oktober

Nei er liksom det:)
Så det blir veldig kos i år:)
Har kjøpt inn halvparten til kalender alt:)

Så bra :D Greit å bli ferdig med det.
Jeg har bestilt 9 kalendergaver fra ebay.. Skal også ha kindersjokolade i 6 av pakkene. Så har funnet ut halvparten i alle fall! :))

Okei, men det står jo fint sånn også:)
Herlig assa:) Hvor stor var han:)? Grei fødsel?
Det gjør det :)
Han var 4195g og 51cm :)
Fødselen gikk så fort..fikk pressrier på vei til sykehuset,kom til føden 03.50 og etter 3 pressrier var han ute kl.04.13
Så fødselen var grei den :p

Fødselen gikk så fort..fikk pressrier på vei til sykehuset,kom til føden 03.50 og etter 3 pressrier var han ute kl.04.13
Wow ;) så effektiv du er da! Gratulerer så mye!

Wow ;) så effektiv du er da! Gratulerer så mye!
Var ganske effektiv ja...er første barnet til samboeren,og han hadde sett for seg lang ventetid og mye smerter...satt bare å var sjokkert etterpå for at det gikk så fort :p

Guuh.. Dette været :D
Håper det blir slik hele helgen ♡♡

Var ganske effektiv ja...er første barnet til samboeren,og han hadde sett for seg lang ventetid og mye smerter...satt bare å var sjokkert etterpå for at det gikk så fort :p
Kan jeg tenke meg ;) like greit å få det unnagjort :P

Så bra :D Greit å bli ferdig med det.
Jeg har bestilt 9 kalendergaver fra ebay.. Skal også ha kindersjokolade i 6 av pakkene. Så har funnet ut halvparten i alle fall! :))
Det høres bra ut.
Her har jeg kjøpt et par poser med sånne pengesjkolade så får han 2-3 en dag for eks.

Oiioi så raskt:)
Hvordan har tidligere fødsler vært?

Okei, det er jo alltids greit:)
Her satt mannen på en maskin før de reiste i barnehagen:)
Måtte hjelpe til å flytte litt biler, hele oppkjørslen er full nå:P

Bare bra. Ringte føden i natt:P

Så kjekt da, dere trenger vel reine klær dere og vil jeg tru Hehe
Hvorfor er det fult av biler?
Å, var det noe galt?

Det høres bra ut.
Her har jeg kjøpt et par poser med sånne pengesjkolade så får han 2-3 en dag for eks.

Blir nok stas! :D

Fint?
Her bare regner det og blåser

Ja! Her og :p
Men jeg synes det er såå godt å ligge i sengen og høre på at det blåser og regner...
Samt at lokalnyhetene blir litt mer spennende når hustak flyr og trær ligger i veien! Holdt på å kjøre på et tre selv i dag.. :p

Back
Topp