Gravidbukser

de har veldig gode bukser på cubus, ikke dongeri, men stoffbukser.. som ikke er gravid bukser, men er veldig gode å bruke når man er gravid :)

Fant faktisk en bukse på hm i dag som passa... Hadde jeg aldri i min villeste fantasi kunne forestille meg... :)

Jeg bestilte klær fra svangerskapet.no i går. De hadde utrolig mye fine klær i flere prisklasser.

Fant dunkåpe til vinteren med mageplass på halv pris, 500kr :D

Eg og kjøpte ei super bukse på h&m! Svart, bootcut, veldig stretchy og i litt halvtynt stoff så den ikkje er så "tung" at den sklir ned.

Bukse er generelt vanskeleg for meg, brukar vanlegvis ca 48, men denne i 44 var perfekt (44 var største).

Eg og kjøpte ei super bukse på h&m! Svart, bootcut, veldig stretchy og i litt halvtynt stoff så den ikkje er så "tung" at den sklir ned.

Bukse er generelt vanskeleg for meg, brukar vanlegvis ca 48, men denne i 44 var perfekt (44 var største).
e05f3fe879b1879875d4588bd50433c0

062fc1232bf49a4662f31c87fc905992

Kjøpt to bukser på h&m som var veldig gode å ha på. Har en fra før også, men den klarer jeg ikke gå med, da den er lav over magen. Kjøpte en joggebukse og en med sleng som har stoff over hele magen, og de er utroig herlige å ha på. Eneste problemet er at magen er for liten, så enn så lenge, så detter stoffet litt ned, selv om jeg har fettmage fra før av :p

Synes det er så vanskelig å finne butikker som selger, og er så lei av å kjøpe bukser på nett som man må sende tilbake og selv betale porto for...
Så hvilke nettbutikker selger mammaklær og som har fri retur? De vil jeg gjerne høre om :)

Zalando har fri retur så vidt jeg kan huske.. Der har de jo sånn at du kan velge faktura også, så betaler du faktisk kun for det du vil beholde :)

Kjøpt to bukser på h&m som var veldig gode å ha på. Har en fra før også, men den klarer jeg ikke gå med, da den er lav over magen. Kjøpte en joggebukse og en med sleng som har stoff over hele magen, og de er utroig herlige å ha på. Eneste problemet er at magen er for liten, så enn så lenge, så detter stoffet litt ned, selv om jeg har fettmage fra før av :p

Synes det er så vanskelig å finne butikker som selger, og er så lei av å kjøpe bukser på nett som man må sende tilbake og selv betale porto for...
Så hvilke nettbutikker selger mammaklær og som har fri retur? De vil jeg gjerne høre om :)
Jeg bare bretter det stoffen dobbelt eller trippel slik at det fungerer som et belte men fortsatt ikke strammer :)

Den var fin :)
Jeg har ikke sett slike på hm :(
Kanskje du kan sende mail til h&m sentralt og høre kor du ev kan få tak i? Antar det skal vere mulig å finne ut kva for ein type buksa er ut ifrå tala på lappen?

Kanskje du kan sende mail til h&m sentralt og høre kor du ev kan få tak i? Antar det skal vere mulig å finne ut kva for ein type buksa er ut ifrå tala på lappen?
Kan stikke innom HM og høre om de kan sjekke først Har vært innom 4 HM for å se på gravidklær og det er veldig variert utvag fra sted til sted selv i Oslo sentrum.

Har sett litt på zalando, men må se litt mer... Jeg må ha helt opp i 44/46 i bukser og synes det er vanskelig å finne noe som passer...

Topper og lignende er mye enklere :)

Har samme størrelse og jeg bestilte på nett på h&m. I butikken fant jeg ikke noe heller og der var betjeningen ikke bra heller. Det var ihvertfall det jeg gjorde. Hadde ikke sjans å komme inn I disse ekle slimfit buksene. Men må snart kjøpe en til. Så på ellos, men fant ikke helt hva jeg ville ha. Lindex skal jeg se på, det har jeg ikke gjort sist gang. :)

Kan stikke innom HM og høre om de kan sjekke først Har vært innom 4 HM for å se på gravidklær og det er veldig variert utvag fra sted til sted selv i Oslo sentrum.
Ja. Viss dei legger godviljen til skal dei jo kunne finne ut av kven som har buksa inne og. Eg var tydeligvis heldig, dette var mitt første forsøk. Men det var berre to av sikkert 20 modellar der det var igjen andre størrelser enn 36 og 38.

Har samme størrelse og jeg bestilte på nett på h&m. I butikken fant jeg ikke noe heller og der var betjeningen ikke bra heller. Det var ihvertfall det jeg gjorde. Hadde ikke sjans å komme inn I disse ekle slimfit buksene. Men må snart kjøpe en til. Så på ellos, men fant ikke helt hva jeg ville ha. Lindex skal jeg se på, det har jeg ikke gjort sist gang. :)

Fant faktisk en som ikke var sånn slimfit fasong som passet i 44... Mye strech :) ellers var jeg inne på svangerskap.no etter tips fra en eller annen her inne... Og der hadde de en del som kanskje kunne passe og til fin pris :)

Har kjøpt ei bukse fra h&m og ei fra Lindex-online, begge i str 44. Den fra Lindex var megastor i forhold til h&m. Faktisk så stor at den får vente til magen er blitt litt større :-)
Heldigvis passer h&m superskinny til meg for nå, men når magen blir større blir det vel ikke bukser å finne på h&m. Må vel leite godt i såfall. Syns det er litt styr å prøve klær.

Back
Topp