Våre ultralydbilder :)

5341b4e1149d47c2f6e0a4eb8928c32e


Her er våre to "sjefer" <3 :) de melder sin ankomst senest 19.april, men allerede sies det at de vil komme før :)
2 st og ja herlig tid :)
 
3a72296fb6fbbb3c41034a8cbe4ad116


LilleErt i magen, målt til 11+6 lørdag forrige uke, akkurat det samme som menstermin, så spennende å se om vi beholder menstermin når vi kommer på oul i november :)
 
3a72296fb6fbbb3c41034a8cbe4ad116


LilleErt i magen, målt til 11+6 lørdag forrige uke, akkurat det samme som menstermin, så spennende å se om vi beholder menstermin når vi kommer på oul i november :)
Så koselig! Vi kalte jentungen lille ert då ho låg i magen min for åtte år sidan.
 
Og så har jeg på følelsen av at det blir jente, så blir spennende da om det stemmer, så har vi begge kalt jentene LilleErt :)
Eg følte det på meg sist (og fekk bekrefta på oul at det var ei jente). Første gong berre VISSTE eg at det var gutt. Har jentefølelse igjen no, blir spennande å sjå når den tid kjem!
 
Eg følte det på meg sist (og fekk bekrefta på oul at det var ei jente). Første gong berre VISSTE eg at det var gutt. Har jentefølelse igjen no, blir spennande å sjå når den tid kjem!

Oi! Må være en rar følelse å bare VITE :)

Sist hadde jeg absolutt ingen følelse på hva det kom til å bli, så litt rart syns jeg at jeg føler så sterkt på meg at det blir en jente denne gangen. Men det er kanskje bare ønsketenkning da ;-) får bare vente å se :)
 
Oi! Må være en rar følelse å bare VITE :)

Sist hadde jeg absolutt ingen følelse på hva det kom til å bli, så litt rart syns jeg at jeg føler så sterkt på meg at det blir en jente denne gangen. Men det er kanskje bare ønsketenkning da ;-) får bare vente å se :)
Kroppen er merkelig! Kjenner at viss dette her er gutt, så blir eg veldig overrsska, men det kan jo sjølvsagt vere eg er heilt på bærtur! Haha!
 
Kroppen er merkelig! Kjenner at viss dette her er gutt, så blir eg veldig overrsska, men det kan jo sjølvsagt vere eg er heilt på bærtur! Haha!

Hehe, det finner man jo ut av etterhvert uansett. Men har du hatt rett følelse i tidligere svangerskap som har stemt så tenker jeg at det er en god indikasjon ;)
 
Back
Topp