Skravletråd Oktober

Oioi, har du tenkt å føde??:D
Har lyst ja :p
Har hatt skikkelig med maserier som jeg håper tar seg opp i hele dag. Slimproppen er også gått,og etter sist gang var fødselen ett par dager etter... men i forhold til form og slikt så kjenner jeg kroppen begynner å bli skikkelig forberedt :) så skal sove nå,men håper det ikke blir så mye søvn :p dumt å si kanskje :p hehe...

Har hatt skikkelig med maserier som jeg håper tar seg opp i hele dag. Slimproppen er også gått,og etter sist gang var fødselen ett par dager etter... men i forhold til form og slikt så kjenner jeg kroppen begynner å bli skikkelig forberedt :) så skal sove nå,men håper det ikke blir så mye søvn :p dumt å si kanskje :p hehe...
Da håper jeg på fødings!!

414 innlegg for min del
Oi oi lykke til :D

Å ikke mere ?

Da ble det kveld!
Kjenner det skal bli godt å sove.. God natt, godt folk! :)

Bra du har troen og håpet oppe:D det er viktig!!
Jeg er sikker på det ordner seg for dere:D
Det er viktig :D jeg var så langt nede at jeg hadde tanker om selvskading :/ ikke sant :D det er ikke noe galt med meg :D

Ååh, men noe SUNNE saker gidder jeg ikke :p
Om det blir noe, skal det sukres ned :P
Hihi :p er sukrin og sukker. Halvparten av hver og uten gluten. Men det er jo fordi jeg reagerer da :p

Nå har jeg funnet sengen og MÅ legge bort tlf og sove. Jobben kaller i morgen ;)

Back
Topp