Lolo
Forumet er livet
Tror det blir maaaaange tilslutt. Er det noen rekord på disse trådene?Spent på hvor mange sider det blir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det blir maaaaange tilslutt. Er det noen rekord på disse trådene?Spent på hvor mange sider det blir
Så bra han sovnetDa kom mannen inn igjen nå med sovende baby![]()
Det var da tidligEr på vei i seng selv her![]()
I morgen skal rullene i ovnen, kjøttbolle stekes og majones, aioli og remulade lages.Litt godt kanskje. Mye igjen til i morra?
Er vel det men husker ikke heltTror det blir maaaaange tilslutt. Er det noen rekord på disse trådene?
Greit med en liten skravlepause søte duEtter superskravlinga i går er jeg trøtt og matt jeg i dag.... lite skravlete av meg, bare sånn litt her og der over hele forumet et innlegg her og et der, liksom, ikke noe skikkelig skravle. Kjenner at jeg ikke orker engasjere meg. Snart sengeklar. Sliten i dag
He he yes det hsr jegNå har du funnet den skjønner jeg![]()
Jeg skriver hva jeg får tid til fortløpende..Takk takk!Og gleder meg til å se mer av bloggen din i dagene fremover.
![]()
Så flink du erI dag har jeg laget:
- Roastbiff
- Kyllingvingeklubber med hvitløk og chili
Har forberedt for å ha i ovnen/stekes i morgen:
- Kyllingrull men mozzarello og grønn pesto
- Svinerull av indrefile med sopp, estragon og bacon
- Kjøttboller
Hadde egentlig også tenkt å lage remulade, aioli og majones i dag, men det ble utsatt til i morgen
Hold deg fastNå begynner Roar å hærje skikkelig ut her![]()
ÅjaVi har vært på superland og i sverige
Igjen til hva da?3500 innlegg igjen.. Tror kanskje jeg tar det over to mnd
Slår en kyllingfile flat, har på pasto og ost, ruller sammen, bacon rundt, hviler litt og inn i ovnenOi, skal si. Så flink du har vært da
Hvordan lager du kyllingrullen?
Fikk shoppa litt på ebayNoen dill og julegaver
![]()
Håper du får en flott nattSom dere skravler. Tror jeg finner sengen jeg og legger meg
![]()
Ligger i sarpsborgÅjasuperland ? Aldri hørt om ?
Jeg når 50 000Igjen til hva da?![]()
Er det en butikk ?Ligger i sarpsborg
Ja skal slenge inn på noe iallefall . heheOh sleng inn linker da![]()