Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må bli noe rundt, 3 eller 4.000 regner jeg med.Hva satser du på denne mnd?
Oj satser høyt du daDet må bli noe rundt, 3 eller 4.000 regner jeg med.
Vi får se hvor jeg ligger an på slutten av måneden
Ja, hun er bra herliger blitt endel ja. Jakke, bukser, gensre, luer, votter og sokker. Endel søte babyboots også
er så utrolig lett og nusselig med de babybootsene
![]()
Hvorfor ikkeGubben fikk for seg at han ville ha muffins da han var i butikkenså da ble det sånn
![]()
Jeg er også bare litt sånn her og der idag. Får ikke ånden over meg![]()
Håper det ikke blir for illeNå begynner Roar å hærje skikkelig ut her![]()
Ble det innspurt i går? Kjenner jeg sliter litt med motivasjonen nå og da jeg også.Etter superskravlinga i går er jeg trøtt og matt jeg i dag.... lite skravlete av meg, bare sånn litt her og der over hele forumet et innlegg her og et der, liksom, ikke noe skikkelig skravle. Kjenner at jeg ikke orker engasjere meg. Snart sengeklar. Sliten i dag
Hva bruker du til å slå de flate med?Aldri vært i nærheten av å få det til å se sånn ut! Bare som en sprikende kjøttklump med guffe stikkende ut. Det der så veldig godt ut!!
Tror det var 40 sider skravlet i går i skravletrdenBle det innspurt i går? Kjenner jeg sliter litt med motivasjonen nå og da jeg også.
Til 50.000?3500 innlegg igjen.. Tror kanskje jeg tar det over to mnd
Her også...Nå begynner Roar å hærje skikkelig ut her![]()
God natt og sov godtSom dere skravler. Tror jeg finner sengen jeg og legger meg
![]()
Yes det stemmerTil 50.000?
Skal jeg også gjøre straksSom dere skravler. Tror jeg finner sengen jeg og legger meg
![]()
Igjen til...?3500 innlegg igjen.. Tror kanskje jeg tar det over to mnd
Tror vi berger ganske bra...er vell mer ille utpå kystenHåper det ikke blir for ille