Første gratispakke henta! :-D

Petit

Elsker forumet
*MIA*
Denne fra Apotek1.
Inneholder bla et par flasker, smokk, et blad og noe prøver på div krem.. :)ImageUploadedByBV Forum1443615775.184642.jpg

Gøy! Trodde ikke man kunne hente den før 3 mnd før termin :-) Fikk du lapp i posten eller..?

Gøy! Trodde ikke man kunne hente den før 3 mnd før termin :-) Fikk du lapp i posten eller..?
Så gøy :) er det sånn man bestiller på nett? :)
Så tidelig? Alltid gøy med de pakkene :-)
Så flott! Hvor langt på vei er du? Jeg trodde også vi måtte vente leeenge ☺
Jeg fikk mail da jeg registrerte meg. Der står en kode. var innom apoteket idag ifb med et annet ærend og spurte likegreit om pakken. Hu spurte ikke noe, bare gikk å henta :)
Ser kanskje ut som om jeg er et stykke på vei da.....
19 uker imorgen.

Så moro :D Her får man ikke før man ser virkelig gravid ut :p Står på siden deres at man kan hente fra 3 mnd før termin til 3 mnd etter termin

Hva er det med disse pakkene? Er det godt innhold? (Verdt å registrere seg??)

Det tar 30 sekunder å registrere seg og innholdet er jo gratis. Så kommer jo an på hva du tenker 30 sekunder er verdt :p

Skjønner jeg er nybegynner.... Men hva er disse pakkene? Hvor kan man få de? Og hvordan?

Skjønner jeg er nybegynner.... Men hva er disse pakkene? Hvor kan man få de? Og hvordan?
Jeg såg det på ei FB side.. Er bare å google "gratis babypakker" så får du opp masse..
Det står også på hver enkelt hva du må gjøre for å motta de.
Selv regner jeg med å få både fra liberoklubben og rema1000 enda :)

Jeg såg det på ei FB side.. Er bare å google "gratis babypakker" så får du opp masse..
Det står også på hver enkelt hva du må gjøre for å motta de.
Selv regner jeg med å få både fra liberoklubben og rema1000 enda :)

Ok, takk!!
Det er det jo verdt å sjekke ut. Litt tidlig kanskje, men det er jo verdt litt "googling":happy:

Har kikket litt på disse pakkene nå, og flere som feks bokklubb, så må man være medlem i et år og huske å avbestille månedens bok om man ikke vil ha den. Noen som har noe erfaring fra dette? Ender man opp med å betale for bøker man ikke vil ha?

Har kikket litt på disse pakkene nå, og flere som feks bokklubb, så må man være medlem i et år og huske å avbestille månedens bok om man ikke vil ha den. Noen som har noe erfaring fra dette? Ender man opp med å betale for bøker man ikke vil ha?
Jeg har kun valgt "gratis" pakkene (holdt meg unna bokklubber ol)
Går vel kanskje an å få "velkomstpakken" for å så avbestille, men ville ikke gjort det selv.
:)

Jeg har kun valgt "gratis" pakkene (holdt meg unna bokklubber ol)
Går vel kanskje an å få "velkomstpakken" for å så avbestille, men ville ikke gjort det selv.
:)

Men på de gratis pakkene må man registrere seg, og det skjønner jeg jo, men det står at man sier ok til at de og deres samarbeidspartnere sender reklame og informasjon på Mail og sms. Gidder rett og slett ikke om det kommer ting hele tiden. Noen erfaring med det?

Men på de gratis pakkene må man registrere seg, og det skjønner jeg jo, men det står at man sier ok til at de og deres samarbeidspartnere sender reklame og informasjon på Mail og sms. Gidder rett og slett ikke om det kommer ting hele tiden. Noen erfaring med det?
På de fleste reklamemailer er det en link på bunnen hvor man kan trykke for å ikke motta mer reklame. Så hvis det er noe som ikke er aktuelt kan en jo alltids melde seg av :)

Back
Topp