Skravletråd Oktober

Her har dere skravlet jenter :)
Sitter her under pleddet,med mye tente lys og hører på Roar som herjer utenfor :) har hatt masse maserier i dag,og jammen meg så det slik ut noe av slimproppen var på papiret i sted.. ;) håper disse maseriene kan ta seg opp litt nå,så kanskje det skjer noe snart :)

Når har du termin? Så koselig med høst og lys <3

Sitter her under pleddet,med mye tente lys og hører på Roar som herjer utenfor :) har hatt masse maserier i dag,og jammen meg så det slik ut noe av slimproppen var på papiret i sted.. ;) håper disse maseriene kan ta seg opp litt nå,så kanskje det skjer noe snart :)
Så spennende!! :)) når er terminen egentlig?

Internett er gull for sånt ;) pickles har en fin video om øking til venstre og til høyre som jeg bruker på armene. Kjempelett når man bare har gjort det noen ganger :)

Har strikket i ca 2år. Enn du? :)

Takk for tips! Skal se på det når jeg en gang starter på genser :)

Neei.. altså.. Jeg begynte i juuni, tror jeg..? :) Vi bestemte oss for å prøve i slutten av mai, og da begynte jeg å tenke på babytøy.. Så omtrent DA bestemte jeg meg for å lære meg å strikke :p

Virker som om det går mye bedre med deg nå:D det er bra!
Ikke sant :D gyn time hjalp når hun så egget :) jeg bare vet at jeg er gravid innen 6 mnd og det går bra! Vet det er høy fallhøyde men man ta sjanser :) på speed monster var jeg så redd at jeg hylte ikke bare var stille :p

Høres veldig koselig ut ♡
Er egentlig litt koselig å bare høre på stormen (synes jeg).
Får satse på at det er noe på gang straks! :D

Høres veldig koselig ut ♡
Er egentlig litt koselig å bare høre på stormen (synes jeg).
Får satse på at det er noe på gang straks! :D
Synes det er veldig koselig jeg også :)
Ja,vi satser på det :) er ikke meg i mot om han kommer nå nei :D

Høres ut som du har en skikkelig kosekveld:-). Krysser fingrene for deg:-)

Back
Topp