Skravletråd Oktober

Øking kan jeg egentlig ikke (.. men jeg har internett!) :))
Men tror jeg skal prøve meg på en barnegenser når jeg gidder gjøre ferdig sokkene til brodern.

8c0881a732cc128597dc28430f24fd5b

Der var første forsøket mitt :p
Synes det gikk ganske greit - men så vasket jeg dem med vanlig vaskemiddel, og nå er de blitt superslappe... :p Men altså.. Blir flinkere og flinkere på det! :)

Har du strikket lenge? :)

Internett er gull for sånt ;) pickles har en fin video om øking til venstre og til høyre som jeg bruker på armene. Kjempelett når man bare har gjort det noen ganger :)

Har strikket i ca 2år. Enn du? :)

Til noe spesielt? :)
Har dåp til helgen så lager koldtbord.

I dag har jeg laget:
- Roastbiff
- Kyllingvingeklubber med chili og hvitløk

Har gjort klar for steking i morgen
- Kyllingrull fylt med grønn pesto og mozzarello
- Svinerull av indrefile fylt med sopp, estragon og bacon
- Kjøttbolle

Hadde egentlig tenkt å lage majones, aioli og remulade i dag, men det får jeg ta i morgen.
Nå er jeg fryktelig sliten.
Har også handlet det siste til dåpen av mat, klær og blomster

Her har dere skravlet jenter :)
Sitter her under pleddet,med mye tente lys og hører på Roar som herjer utenfor :) har hatt masse maserier i dag,og jammen meg så det slik ut noe av slimproppen var på papiret i sted.. ;) håper disse maseriene kan ta seg opp litt nå,så kanskje det skjer noe snart :)

Her har dere skravlet jenter :)
Sitter her under pleddet,med mye tente lys og hører på Roar som herjer utenfor :) har hatt masse maserier i dag,og jammen meg så det slik ut noe av slimproppen var på papiret i sted.. ;) håper disse maseriene kan ta seg opp litt nå,så kanskje det skjer noe snart :)
Ååh...krysser fingre for action snart!!:D

Har dåp til helgen så lager koldtbord.

I dag har jeg laget:
- Roastbiff
- Kyllingvingeklubber med chili og hvitløk

Har gjort klar for steking i morgen
- Kyllingrull fylt med grønn pesto og mozzarello
- Svinerull av indrefile fylt med sopp, estragon og bacon
- Kjøttbolle

Hadde egentlig tenkt å lage majones, aioli og remulade i dag, men det får jeg ta i morgen.
Nå er jeg fryktelig sliten.
Har også handlet det siste til dåpen av mat, klær og blomster

Så utrolig flink du er!

Back
Topp