Bedre nåJeg vet vi hadde hastihetstrøbbel i noen timer nå, men nå tror jeg vi er oppe å går i normal fart igjen. Eller merker dere nedetid enda?
Ble bare kastet ut for en stund siden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre nåJeg vet vi hadde hastihetstrøbbel i noen timer nå, men nå tror jeg vi er oppe å går i normal fart igjen. Eller merker dere nedetid enda?
Ble du oppfordret til flere innlegg?![]()
Det er bare å stå på70-80 innlegg ser det ut som. Meen får skravle litt til
. Håper å komme over 200 ihvertfall i kveld
![]()
Får prøveDet er bare å stå på![]()
JaSå bra hun er i form igjen
Her er gutta også i form! De er hos svigers og vi skal hente dem på lørdag![]()
HeheHan spurte meg stadig om jeg hadde skravla mye idag![]()
Ser den. Hadde prøvd selv flere ganger og mislykka. Til slutt ble jeg irritert, og da fikk jeg til![]()
Ja, iallefall sånn genser jeg linka til. Med rundfelling. Alt man må kunne er å øke masker til arma og felle masker i mønster![]()
Så deilig daLaga visst muffins idag vi![]()
Skal prøve på det jeg ogsåTror det blir en tidlig kveld her![]()
I morgen kommer jeg nok over jaI morgen derimot er en annen sak
Jobber du i helga?
Ja, men tuppa sier alltid at hun skal passe på megDet var da som pokker....![]()
mr.deeds ble detJeg leter alltid etter en god komedie når vi skal se film, men nå har vi vel sett de fleste på netflix. Håper det kommer flere snart![]()
Ja det er veldig kosÅååh! Høres spennende ut likevel
Hemmelig venn er alltids gøy![]()
Ja, den var skikkelig lekkerEr nok mange som vil ha den![]()
Tror det her ogsåTror det blir en tidlig kveld her![]()
Virker som om det går mye bedre med deg nåJahåper vi slipper unna nå. Kaster jeg opp pga graviditet jubler jeg
å så herlig da
her var hun hjemme med pappaen mens jeg var på tiltak. Aktivitetsdag og turen gikk til tusenfryd
kjørte speed mot min frykt og fant ut at bare møt din frykt om gravide mager og babyer. Nå er de bare pene
litt av gangen
![]()
Ikke jeg heller, men så prøvde ikke jeg så veldig! Så hektisk om dagenHer går skravla
Vant desverre ingenting denne måneden heller![]()
Blir mye skravling på deg da skjønner jegI morgen kommer jeg nok over jaetter jobb!
Fri i helga![]()
Ååh...så herlig da!Ja, men tuppa sier alltid at hun skal passe på meg![]()