Skravletråd Oktober

Så bra hun er i form igjen:)
Her er gutta også i form! De er hos svigers og vi skal hente dem på lørdag:)
Ja :) håper vi slipper unna nå. Kaster jeg opp pga graviditet jubler jeg :p å så herlig da :) her var hun hjemme med pappaen mens jeg var på tiltak. Aktivitetsdag og turen gikk til tusenfryd :D kjørte speed mot min frykt og fant ut at bare møt din frykt om gravide mager og babyer. Nå er de bare pene ❤️ litt av gangen :)

Ser den. Hadde prøvd selv flere ganger og mislykka. Til slutt ble jeg irritert, og da fikk jeg til :p

Ja, iallefall sånn genser jeg linka til. Med rundfelling. Alt man må kunne er å øke masker til arma og felle masker i mønster :)

Øking kan jeg egentlig ikke (.. men jeg har internett!) :))
Men tror jeg skal prøve meg på en barnegenser når jeg gidder gjøre ferdig sokkene til brodern.

8c0881a732cc128597dc28430f24fd5b

Der var første forsøket mitt :p
Synes det gikk ganske greit - men så vasket jeg dem med vanlig vaskemiddel, og nå er de blitt superslappe... :p Men altså.. Blir flinkere og flinkere på det! :)

Har du strikket lenge? :)

Ja :) håper vi slipper unna nå. Kaster jeg opp pga graviditet jubler jeg :p å så herlig da :) her var hun hjemme med pappaen mens jeg var på tiltak. Aktivitetsdag og turen gikk til tusenfryd :D kjørte speed mot min frykt og fant ut at bare møt din frykt om gravide mager og babyer. Nå er de bare pene ❤️ litt av gangen :)
Virker som om det går mye bedre med deg nå:D det er bra!

Back
Topp