Godt å høreSovnet til slutt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreSovnet til slutt![]()
Hørtes deilig utDa er deigen dobbel størrelse og vel så det, pizzasaus laget, mini sover (hurra!!!!) enn så lenge, så da er det bare å vente på at gubben skal bli ferdig å lufte hunden så kan jeg begynne å gjøre klar pizzaen![]()
Ja det er santHaha a det er det, spes når man er blitt vant til å ha en drøss![]()
Jepp, it's all in my head![]()
Til tantebarnet: Frozen tusjer og en stor pakke frozen klistremerker.Hva fant du da?![]()
Da er deigen dobbel størrelse og vel så det, pizzasaus laget, mini sover (hurra!!!!) enn så lenge, så da er det bare å vente på at gubben skal bli ferdig å lufte hunden så kan jeg begynne å gjøre klar pizzaen![]()
Ja gleder meg til middag idagHørtes deilig ut![]()
Er jo så godtPizzaaa. Nam namGleder meg til vi skal ha det i helga
![]()
Æsj. Hva ble det til?Bah.. Våknet opp dritkvalmOg føler jeg må kaste opp hvert sekund..
Dilemma - skal jeg på jobb eller ikke? Skogstur langt fra do med 25 små.. Hm
Er jo så godt. Spesielt når det er hjemmelaget
![]()
God ettermiddag ;-)God morgen alle sammen![]()
Snart er du like dreven ;-)Ny måned, nye muligheterAltså, ikke lett å holde følge med veteranene her inne
![]()
Ja har begynt de siste månedene å lage bunnen selv også. Kjøpte selv de ferdige bunnene i butikken men så mye bedre med hjemmelagetJasærlig når bunnen og er hjemmelaget. Pleide å kjøpe ferdig før i latskap
men er jo egentlig kjempeenkelt å lage selv
![]()
Kan jeg tenke megGår bra her ogmye babykos
![]()
Så bra da![]()
Ja har begynt de siste månedene å lage bunnen selv også. Kjøpte selv de ferdige bunnene i butikken men så mye bedre med hjemmelaget![]()
Sant detOg mye luftigerekjedelig å vente på at deigen skal heve, men da får man gjort andre nyttige ting imens
![]()