Skravletråd Oktober

Da er deigen dobbel størrelse og vel så det, pizzasaus laget, mini sover (hurra!!!!) enn så lenge, så da er det bare å vente på at gubben skal bli ferdig å lufte hunden så kan jeg begynne å gjøre klar pizzaen:-)
Hørtes deilig ut:D

Jepp, it's all in my head:P

Haha :p Jeg skulle jo begynne å lete etter gaver nå mens snupps sover. Nå våkner hun snart og det blir fremdeles bare med tanken:p ble så distrahert av trekningen fra september, garn i posten, brev fra sykehus om innkallelse og jubling for bilstolen :p får prøve på nytt ikveld :p

Hva fant du da?:)
Til tantebarnet: Frozen tusjer og en stor pakke frozen klistremerker.
Min søster: 2stk dyrefigurer(hun samler)+ en oliven dusjekrem.
En rødvin til svigers for takk for hjelpen når vi var på føden.
Halloween kostyme til guttungen

Da er deigen dobbel størrelse og vel så det, pizzasaus laget, mini sover (hurra!!!!) enn så lenge, så da er det bare å vente på at gubben skal bli ferdig å lufte hunden så kan jeg begynne å gjøre klar pizzaen:-)

Pizzaaa. Nam nam :) Gleder meg til vi skal ha det i helga :D

Lykke å få garn i posten, så jeg kan starte på Snøløv genser til snupps :D

Bah.. Våknet opp dritkvalm :( Og føler jeg må kaste opp hvert sekund..

Dilemma - skal jeg på jobb eller ikke? Skogstur langt fra do med 25 små.. Hm
Æsj. Hva ble det til?

Men det er kanskje ikke smittsomt, men likevel ikke moro å være i bhg(?) hvis man må spy.. Særlig ikke skogtur..

Hva ble det til?

Ja:D særlig når bunnen og er hjemmelaget. Pleide å kjøpe ferdig før i latskap:p men er jo egentlig kjempeenkelt å lage selv :p
Ja har begynt de siste månedene å lage bunnen selv også. Kjøpte selv de ferdige bunnene i butikken men så mye bedre med hjemmelaget :-)

Hva skal dere ha til middag idag da?

Ja har begynt de siste månedene å lage bunnen selv også. Kjøpte selv de ferdige bunnene i butikken men så mye bedre med hjemmelaget :-)

Og mye luftigere :D kjedelig å vente på at deigen skal heve, men da får man gjort andre nyttige ting imens :)

Søren som dere skravler da :-D
Nesten 800 innlegg i dag :-D

Jeg får knapt vært her i dag, nå bærer det av sted på forestilling på skolen snart.

Og senere i kveld må jeg skrive månedsplan :rolleyes:

Back
Topp