Godtestopp

Jeg blir med fra og med imorgen (minus mørk sjokolade innimellom) :)

me too.. derfor vet jeg at jeg ryker om vi har det i hus. Men har spist så mye sjokolade under graviditeten, så er på tide å stramme inn her nå!
Det går faktisk ikke an å legge fra seg en m&ms pose...:( glad det er sjeldent det finnes i huset her...
Spist min kvote under svangerskapet jeg også ja,å nå er jeg glad jeg får halsbrann bare av å se på sjokoladen :p

Det går faktisk ikke an å legge fra seg en m&ms pose...:( glad det er sjeldent det finnes i huset her...
Spist min kvote under svangerskapet jeg også ja,å nå er jeg glad jeg får halsbrann bare av å se på sjokoladen :p

halsbrann av sjokolade? går det an? kanskje det som må til her for å klare å slutte. hehe

Eg er lett med, har fått magesår og tåler ikkje mat ein gang, så snop er det siste eg prøver meg på no;)
Ikkje hatt det lenger enn sidan søndag da, men kan vera med til første desember i allefall:)

Eg er lett med, har fått magesår og tåler ikkje mat ein gang, så snop er det siste eg prøver meg på no;)
Ikkje hatt det lenger enn sidan søndag da, men kan vera med til første desember i allefall:)
Å magesår er kjipt det.

Siden jeg er på melkefri diett pga baby som ikke tåler melkeprotein må jeg unngå alt som i mine øyne er snop, dvs skikkelig sjokolade og fløteis :( Kan vel i teorien spise diverse gelegodteri, men det er jeg ikke fan av... Så jeg er snopefri så lenge jeg ammer, og det er forhåpentligvis lengre enn til desember!

Var flink i går og laget fruktfat til kvelds :) Nam, det var godt!

Hvordan går det med prosjektet? Her gikk det i vasken...

Jeg er med! Er på dag 2 av C9 så snop er kuttet ut :)

Har godtestopp. Men sprakk sist lørdag :p men tillater den ;)

Back
Topp