Noen som har det eller vil være med?
Jeg er på 9 dagen og skal holde på til midten av desember
Det var lenge
Jeg prøver å holde meg i ukedgene bare..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har det eller vil være med?
Jeg er på 9 dagen og skal holde på til midten av desember
❤ m&ms
Det går faktisk ikke an å legge fra seg en m&ms pose...me too.. derfor vet jeg at jeg ryker om vi har det i hus. Men har spist så mye sjokolade under graviditeten, så er på tide å stramme inn her nå!
Klarte det i fjorDet var lenge
Jeg prøver å holde meg i ukedgene bare..
Det går faktisk ikke an å legge fra seg en m&ms pose...glad det er sjeldent det finnes i huset her...
Spist min kvote under svangerskapet jeg også ja,å nå er jeg glad jeg får halsbrann bare av å se på sjokoladen![]()
Klarte det i fjor![]()
Tydligvishalsbrann av sjokolade? går det an? kanskje det som må til her for å klare å slutte. hehe
Å magesår er kjipt det.Eg er lett med, har fått magesår og tåler ikkje mat ein gang, så snop er det siste eg prøver meg på no
Ikkje hatt det lenger enn sidan søndag da, men kan vera med til første desember i allefall![]()
Ja, det er ikkje så gøy, men sleppe å eta snop i allefallÅ magesår er kjipt det.
Jeg har hatt en sprekk,fornøyd med detHvordan går det med prosjektet? Her gikk det i vasken...
Fornøyd med å ha sprekt eller at det bare var én sprekk?Jeg har hatt en sprekk,fornøyd med det