Inseminering (Porsgrunn)

LilleDiamant

Flørter med forumet
Hei!
Var på forsamtale i går &
legen mente vi burde prøve inseminering før vi går over på prøverør.
Noen som har erfaring med dette?
Vondt?
Har fått resept på ovitrelle & letrozol!
Har ikke tatt disse medisinene før,
Erfaring?
:-)

Var også på forsamtale i går, hun tenkte først inseminering, men slo det fra seg da vi har prøvd veldig lenge.

Jeg tenker iallfall hvorfor ikke prøve det først hvis forholdene taler for det, mye billigere og man slipper så mye medisiner :)

Uansett, ingen erfaring som du skjønner, men masse lykke til :)

Var også på forsamtale i går, hun tenkte først inseminering, men slo det fra seg da vi har prøvd veldig lenge.

Jeg tenker iallfall hvorfor ikke prøve det først hvis forholdene taler for det, mye billigere og man slipper så mye medisiner :)

Uansett, ingen erfaring som du skjønner, men masse lykke til :)

Tusen takk for at du svarte :-)
Blir det rett på ivf for dere da?
Når starter dere opp?
Lykke til <3

Tusen takk for at du svarte :-)
Blir det rett på ivf for dere da?
Når starter dere opp?
Lykke til <3
Jeg startet med medisiner allerede i går, skal ha lang protokoll. Passet sånn iforhold til syklusen. De fant kanskje en polypp i går, så de håper at den blir borte, hvis ikke må jeg avbryte forsøket for å ta den vekk først :/ Den nedreguleringrn skal hjelpe på til at en polypp uansett blir mindre eller forsvinner.
Ul kontroll om 3 og 4 uker :)
Takk takk og i lige måde! :D

Hei jeg holder til også i Porsgrunn å jeg var igjennom det samme som deg pillene ga meg ingen bivirkninger som jeg merket å sprøyta var også ikke vond i det hele tatt.... Men har du kommet deg lengre eller er du forsatt på lotrozol?

Hei jeg holder til også i Porsgrunn å jeg var igjennom det samme som deg pillene ga meg ingen bivirkninger som jeg merket å sprøyta var også ikke vond i det hele tatt.... Men har du kommet deg lengre eller er du forsatt på lotrozol?

Hei :-)
Så godt å høre, håpet jeg slipper bivirkninger også! :-)
Har ikke begynt på tablettene enda, venter mensen til uka så begynner da :-) spent! Hvordan gikk det for deg? :-)

Jeg startet med medisiner allerede i går, skal ha lang protokoll. Passet sånn iforhold til syklusen. De fant kanskje en polypp i går, så de håper at den blir borte, hvis ikke må jeg avbryte forsøket for å ta den vekk først :/ Den nedreguleringrn skal hjelpe på til at en polypp uansett blir mindre eller forsvinner.
Ul kontroll om 3 og 4 uker :)
Takk takk og i lige måde! :D

Håper polyppen blir borte av seg selv!
Jeg fikk beskjed om at jeg hadde en dermoid (?) cyste & hvis ikke inseminering fungerer for oss så må jeg først ta lap for å fjerne denne også ivf.. Det skal ikke være lett ;-)

Jeg skulle insemineres i januar-14, men hadde el da jeg var ultralyd så fikk beskjed om at det var større sjangs for at jeg ble gravid om vi hadde samleie den dagen, enn at vi vente til dagen etter for å insemineres. Jeg fikk positiv test et par uker etter det.

Jeg brukte kun letrozol, først enkel så dobbel kur.
Nå er vi i gang igjen med nr to og er på dag fire med dobbel letrozol kur, skal inn på ultralyd 12/10.

Hei :-)
Så godt å høre, håpet jeg slipper bivirkninger også! :-)
Har ikke begynt på tablettene enda, venter mensen til uka så begynner da :-) spent! Hvordan gikk det for deg? :-)

Ja jeg er på rugetid 8 nå å prøver så godt jeg kan å ikke ta en graviditet test Hehe men hadde to egg når de sjekket meg på dag ti etter mensen ,så nå venter jeg så spent men får se om jeg får det til :)

Torsdag skal jeg ta testen så venter bare på at tiden skal gå litt fortere Hehe men går treeeeeeigt....

Håper polyppen blir borte av seg selv!
Jeg fikk beskjed om at jeg hadde en dermoid (?) cyste & hvis ikke inseminering fungerer for oss så må jeg først ta lap for å fjerne denne også ivf.. Det skal ikke være lett ;-)
Nei det skal virkelig ikke være lett! :/ masse lykke til :)

Så nå har jeg snakker med de i Porsgrunn å de sa at vi skulle prøve iui en gang til å vis det ikke går så blir det ivf for oss, noen her som vill dele sin erfaring om det... Å hva menes med kort eller lang tid med prosedyren for ivf ?ser noen skriver om det her på forumet

Jeg holder til i porsgrunn, har hatt både insemineringer å ivf ☺ du må gjerne spørre meg om det er noe du lurer på☺
Åh tusen takk det kommer jeg nok å gjøre ja :) Åssen var din ivf å iui klarte du på noen av dem ? Å måtte du gjennom mange runder ? Var gjennom den første iui å nå er vi på runde nummer to,men må si jeg undrer hva jeg må ta om det blir nesespray eller ikke Hehe hørt den ikke er så god når man får det ned i halsen ....

Back
Topp