Dialekt-tråden

Han sovne sjøl sånn sett. Men he radio på i bakgrunnen. Men frå han va 3 mnd åfram t ei veka si så brukte me minst 45 min å opp mot 1,5 time. Men he funne ut at han MÅ vær i seng før 19. Og det jeg forandret på for ei veke siden er at jeg synger nattasang for han fra jeg legger han i vogga, i stedet for etterpå jeg har lagt han oppi. Og så har jeg gått litt inn og ut fram til han sovner.

Så nå er det bleieskift og klesskift, inn på rommet, få flaske på sengekanten i halvmørket, raper, synge/kose, så oppi vogga med tytten.
Ja. Va jo dæ æg skreiv :-P Glad æg slipper å koke nå :-P He kje kokt si han va 3 mnd. Fekk beskjed av hs at æg kunne slutta då.
Så greit da :) jenta mi sover rundt da, men det er bare 1 time eller noe :P

Haha Åja :P

God måren:-). Glømte litt ud denne tråden eg i går kveld:-). Urolig mini:-). Så koss går d md dåkker?

Hei å hå! :-) Ligg på sofan å kjeinne på at veslin inni mågån sparka e nå!:D❤ Ha sætt på CSI på dvd nå, så ska sjå lite på dæ før e brætta samen klæe :-)

Heia:-). Nå sove mini og forhåpentligvis så sove han ein stond. Litt småuggen men ellers bra her:-). Der då?

Så bra då :)
Her har han sove i ein time nå..burde kanskje løftan øve i vognå, så me kan gå ud med honden :p
Ikkje kjekt å ver uggen, håpa det går fort øve :(

Så bra då :)
Her har han sove i ein time nå..burde kanskje løftan øve i vognå, så me kan gå ud med honden :p
Ikkje kjekt å ver uggen, håpa det går fort øve :(
Nå har an sove 1.5 time her totalt og 45 min sammenhengende:-). Så våkne nok snart her tenke eg. Her kan eg ikkje flytta på an når an sove på dagen for då våkne an bare:-/

Nå har an sove 1.5 time her totalt og 45 min sammenhengende:-). Så våkne nok snart her tenke eg. Her kan eg ikkje flytta på an når an sove på dagen for då våkne an bare:-/

Då har han jaffal fått ei stonn :)
Eg kan flyttan viss det e øve i vogn tror eg..han pleie alltid å sovna når me trille den aligavel. Men har det jo egentlig ikkje travelt.. :p

God morgen frøkner;) kor det går me dokker idag?

Back
Topp