Jeg ogsåJa, derfor håpa jeg det ikke skulle drøye til i kveld...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogsåJa, derfor håpa jeg det ikke skulle drøye til i kveld...
Føler med deg!Ja og til MANDAG!!!!!!!
Har bare sett på nett. Husker ikke akkurat pris nå, men det koster en god del. Håper på å finne tilbud daSengesettet vet jeg ikke om jeg har sett på engang. ka ligger det på i pris?
Hun skal løpe løp, jeg håper på avlastning, men det kan jeg nok se langt etter. HUn har sitt eget program.
Det gjør jeg og....
Oi hvordan klarte du det? Ikke kjekt med gnagsår:-/
Ja det går jo. elr til bursdag elr jul kanskje?Har bare sett på nett. Husker ikke akkurat pris nå, men det koster en god del. Håper på å finne tilbud da![]()
JeppNy måned,nye muligheter![]()
Off ja da er det typisk med gnagsårHadde nye sko..lite smart..
Ja, det er også en mulighetJa det går jo. elr til bursdag elr jul kanskje?
Off ja da er det typisk med gnagsår. Håper det forsvinner snart
![]()
Joda det går bra![]()
Ikke noe særlig nytt egentlig. Tar det bare med ro og lytter til kroppen.
Glad for de dagene hun holder seg der inne![]()
Og kos vi er kommet til okt![]()
Der da?
Sprek svigermor
Men, hun skal vel ikke løpe hele helgen?har hun ingen planer om å hjelpe litt til?
Håper på byggestart i januar men kommunen kan gjøre det vanskelig. Det skal bygges ny rundkjøringen og derfor også ny innkjørsel som starter i mai/juni neste år og kommunen vil egentlig ikke la oss starte å bygge før ny innkjørsel er på plass. Men rammetillatelsen er på plass
Vært der? Leser litt ymse tilbakemeldDer er det fint![]()
Ja vi har det nåEr det høstferie hos dere nå?
Oi ja da kommer gnagsårene fort:-/. Du får ta på plaster og noen komfortable skoJa..har bare gått korte turer til butikken med dem før, men gikk jo 4km med dem igår. Da var det gjort...åsså på begge hælene da
Ja, håper og det![]()
Du får rømme huset å være med vennerJa, så blir en morsomt helg..
Det har jeg og gjort. Alle sier at svigermor var et fantastisk menneske, nå er hun bare et alkoholtroll. Lyger, setter folk opp mot hverandre og bare skaper intriger. Vi har prøvd å hjelpe henne i over ti år, men vanskelig å hjelpe når hun ikke innser at hun har problemer. Vi har gitt opp!Jeg prøver så godt jeg kan å være hyggelig med henne, men hun er bare ufordragelig tilbake. Så nå har jeg gitt opp hele menneske.