Skravletråd Oktober

Sengesettet vet jeg ikke om jeg har sett på engang. ka ligger det på i pris?
Har bare sett på nett. Husker ikke akkurat pris nå, men det koster en god del. Håper på å finne tilbud da;)

Joda det går bra:)
Ikke noe særlig nytt egentlig. Tar det bare med ro og lytter til kroppen.
Glad for de dagene hun holder seg der inne:)
Og kos vi er kommet til okt:D

Der da:)?

Så bra å høre ❤

Jo det går bra her, full fart om dagen og en liten tass som er mye våken på dagtid så ikke fult så mye skravling på meg for tiden da :P

Sprek svigermor :eek:
Men, hun skal vel ikke løpe hele helgen? :eek: har hun ingen planer om å hjelpe litt til?

Hjelpe til? Hva er det?
Jeg må bare puste med magen og late som hun ikke er der, selv om hun tror hun bor på hotell.

Håper på byggestart i januar men kommunen kan gjøre det vanskelig. Det skal bygges ny rundkjøringen og derfor også ny innkjørsel som starter i mai/juni neste år og kommunen vil egentlig ikke la oss starte å bygge før ny innkjørsel er på plass. Men rammetillatelsen er på plass

Det er kjedelig da, får håpe dere kommer igang føre mai/juni da :)

Ja..har bare gått korte turer til butikken med dem før, men gikk jo 4km med dem igår. Da var det gjort...åsså på begge hælene da :o
Ja, håper og det :)
Oi ja da kommer gnagsårene fort:-/. Du får ta på plaster og noen komfortable sko:-)

Jeg prøver så godt jeg kan å være hyggelig med henne, men hun er bare ufordragelig tilbake. Så nå har jeg gitt opp hele menneske.
Det har jeg og gjort. Alle sier at svigermor var et fantastisk menneske, nå er hun bare et alkoholtroll. Lyger, setter folk opp mot hverandre og bare skaper intriger. Vi har prøvd å hjelpe henne i over ti år, men vanskelig å hjelpe når hun ikke innser at hun har problemer. Vi har gitt opp!

Back
Topp