Tror det kommer til å gå fort jegÅåå det gjør jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det kommer til å gå fort jegÅåå det gjør jeg også
Tror detJa det blir det nok litt andre bollerblir spennende med nytt hus da
![]()
Kommer dere ikke overens?
Tror det. Ja gleder meg til å få noe større
![]()
Joda det går braGod morgenHvordan går det med deg snuppa?
Åh er det ikke typiskHer har jeg sittet og vugget på vognen i 30 min for å få mini til å sove. Jeg går på do i 2 min og gjett hvem som våknet:-(
Hvorfor er du sur for det?
Typisk.. :/Her har jeg sittet og vugget på vognen i 30 min for å få mini til å sove. Jeg går på do i 2 min og gjett hvem som våknet:-(
Ja det også så klartKravene og den ekstra utfordringen også!
Håper på byggestart i januar men kommunen kan gjøre det vanskelig. Det skal bygges ny rundkjøringen og derfor også ny innkjørsel som starter i mai/juni neste år og kommunen vil egentlig ikke la oss starte å bygge før ny innkjørsel er på plass. Men rammetillatelsen er på plassNår skal dere starte med huset? Blir det stort?
Her har jeg sittet og vugget på vognen i 30 min for å få mini til å sove. Jeg går på do i 2 min og gjett hvem som våknet:-(
Ja er det men ser ikke spnn ut nå daOi, det var jo veldig bra
Her er det knapt 10 grader og regn.
Ja det er detAhafamilietur?
Jeg hater svigermor, verdens mest egoistiske menneske.
Det tror jeg vi skal klareSå gøy! Kos dere masse)
Å nei du.. ligger nå å små sutrer i vognen fordi han egentlig er mer trøtt:-SÅneeei!så kjipt! Håper han sovner lett igjen da...
Er ikke så illr det heller daHøres herlig ut. Ikke sjekket temperatur her men ligger vel rundt 11-12 grader tror jeg
krysser fingreneFår håpe det plutselig dukker opp da![]()