Neida klager ikke på detEr ikke så illr det heller da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida klager ikke på detEr ikke så illr det heller da
God morgenFlott du lagde en kengu;
God morgen alle sammen![]()
He he ja du gjør vel detBlir gjerne med jeg![]()
Joda, det er greitGod morgen
Hvordan er det med deg?
Ikke så mye. Ta opp kampen med mini om at han skal sove mer en 25 min. Der da?Hva skal folket idag da?![]()
Får håpe det blir bedre daJa er det men ser ikke spnn ut nå da
Ja, det blir en fest helt til mandag..Huffda![]()
Litt langt å dra daHe he ja du gjør vel det
Ja, han stjeler for å finansiere narkotika:-O. En som stjeler? Får håpe du bare har forlagt det en plass og finner det igjen. Hadde egentlig tenkt meg ut på tur men formen er ikke helt på topp så får heller se om jeg kommer meg ut på en liten tur når mini skal ha neste lur![]()
Har ikke hørt noe, så venter i spenningDet er ikke sagt noe om når Tamara legger ut nye krav og premier sant?
Jeg skal rydde og gå turHva skal folket idag da?![]()
Ja samme herHar ikke hørt noe, så venter i spenning![]()
Lurer på om jeg så noe om i kveld. Eller var det bare trekningen for september kanskje?Det er ikke sagt noe om når Tamara legger ut nye krav og premier sant?
Trekninga er vel først i kveld, men vet ikke med resten...Noen som vet mår det kommer da?![]()
Og lilleba pysjJa samme her![]()
Er vel noe ull som premie iallefall![]()
Hurra for degYes hurra for meg
Off så kjipt:-/. Ligger sikkert en lur plassJa, han stjeler for å finansiere narkotikadet har han innrømt... men er vel meg som har lagt det et lurt sted
Ja, dere er godeEr mange skravleglade her
Kommer vel roligere dager igjrnHar 50% vikariat + tilkalling.. Men med sykemelding på huset har jeg jobbet 100% i en måned.. Og deet er jeg ikke helt sikker på om jeg tåler![]()