Vi skal bygge hus nå så blir nok spennende å se da med ryddingNei og veldig greit, hadde jeg hatt stort hus hadde jeg nok mistet motet litt trur jeg Haha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal bygge hus nå så blir nok spennende å se da med ryddingNei og veldig greit, hadde jeg hatt stort hus hadde jeg nok mistet motet litt trur jeg Haha![]()
Åååh kan nesten ikke ventePynte til jul, høre på julemusikk, bake julekaker. Gleder meg allerede![]()
Er vel ikke så lenge til tenker jegFår smøre oss med tålmodighet til det blir annonsert![]()
Høres herlig utHer er det meldt 20 grader i dag
Ja vi får se,blir rolig mnd herMå holde skravlingen oppe slik vi klarer å følge med og kanskje klarer noen av kravene![]()
Jobber dubegentlig 50%?
He he bare tuller med degPleier ikke begynne før oktober da, så vil ikke kalle det treg heller![]()
Får håpe det går fortÅååh kan nesten ikke vente![]()
Hper det blir bra hvertfallDet hørtes jo veldig spennende ut![]()
Ja blir litt utgifter:-/. Da jeg fortalte foreldrene mine at jeg var gravid med termin 1. januar i år så sa de (på spøk da) bare at det var dårlig planleggingHuhei det var mange! Dyre mnd da
Will do,å jada klart jeg skal vinkeTakk
Kos dere på turvinke når du kjører forbi da
![]()
Håper ikke detEr vel ikke så lenge til tenker jeg
Skal prøve på det jaÅja der har jeg jo kjørt forbiDere får kose dere masse i dag
![]()
Ååå det gjør jeg ogsåPynte til jul, høre på julemusikk, bake julekaker. Gleder meg allerede![]()
Vinke tilbakeWill do,å jada klart jeg skal vinke
Vi skal bygge hus nå så blir nok spennende å se da med rydding.
Flott du lagde en kengu;
God morgen alle sammen![]()
Blir gjerne med jegHper det blir bra hvertfall