Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du ikke snakke med klinikken dere har brukt? Om det er her i Norge skriver de ut henvisning til deg. Det er en del av standardoppfølgingen etter IVF. Deretter er det jo som et helt normalt svangerskap, heldigvis. Om det ikke er et alternativ, kontakter du fastlegen din og ber om henvisning. Det kan jo være en del ventetid, så greit å få henvisning så kjapt som mulig.
Lykke til videre!![]()
Får i uke 8,5 av Ullevål. Skal nå på fredag. 6+3 da. Den har jeg ordnet selv hos gynekologen min.
Ja, det er jo normalen. Om klinikken er langt unna dere, ber du om henvisning. Kontakt eventuelt sykehuset du skal ha rutine-UL osv på, for det hender jo de har kapasitet selv om man nok må regne med ventetid. Det varierer ekstremt rundt om i landet hvor raskt man får time hos gyn med avtale (altså slik at man ikke må betale hele "gildet" selv). Her jeg bor, er det maaaange måneders ventetid. Derfor; kontakt klinikken i dag! Det er mulig de har kontakt med ulike gynekologer rundt omkring i landet og dermed kan få deg kjappere inn hos en i nærheten av deg.Åja, jeg trodde klinikken kom til å tilby meg en privat UL der. Tenkte at det var greit å slippe å reise for å ta den. Kan klinikken henvise meg er det jo ikke noe problemTusen takk.
Ja, det er jo normalen. Om klinikken er langt unna dere, ber du om henvisning. Kontakt eventuelt sykehuset du skal ha rutine-UL osv på, for det hender jo de har kapasitet selv om man nok må regne med ventetid. Det varierer ekstremt rundt om i landet hvor raskt man får time hos gyn med avtale (altså slik at man ikke må betale hele "gildet" selv). Her jeg bor, er det maaaange måneders ventetid. Derfor; kontakt klinikken i dag! Det er mulig de har kontakt med ulike gynekologer rundt omkring i landet og dermed kan få deg kjappere inn hos en i nærheten av deg.
Håper det ordner seg!![]()
Så flott! Den UL´en regner jeg med er inkludert i det dere har betalt. Det er i hvert fall min erfaring. Så det blir kostnader for reisen dere må regne med i såfall.Tusen takk for svarDet endte med at det blir UL hos privatklinikken. De sa på telefon: da må du komme på en sjekk her om noen uker da. Jeg sa bare ja til det, det får koste det det koster
Nå har vi jo brukt titusener fra før liksom
![]()
Så flott! Den UL´en regner jeg med er inkludert i det dere har betalt. Det er i hvert fall min erfaring. Så det blir kostnader for reisen dere må regne med i såfall.
Spennende med tidlig UL! Det er bare å glede seg.