Ja blir jo spennende å se for oktober da ;-)Det er nå av og til sånn. Jeg så nå flere ting på det oktober-bildet jeg kan ønske meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja blir jo spennende å se for oktober da ;-)Det er nå av og til sånn. Jeg så nå flere ting på det oktober-bildet jeg kan ønske meg
Hehe...deilig å slappe av litt![]()
Åhh.... når kommer tråden? Med kravene?
Ja blir jo spennende å se for oktober da ;-)
Vel fortjent :-D'-noe sånn ja. Så da går jeg straks og pusser tenner
Den er snart laget ferdig. Må bare korrekturlese den litt. Øynene går i kryss her snart.
Og der tror jeg du er i mål :-DLike før, etter min bereging med totalt 43 585, dette gir 43 580
Snaaaaart daDen er snart laget ferdig. Må bare korrekturlese den litt. Øynene går i kryss her snart.
Du har klart det :-D :-D :-DMine også, så med dette tror jeg at jeg slår av pc, pusser tenner, sjekker totalen fra mobilen og ser etter om den tråden kommer ut i kveld før jeg sovner.
Var det jeg så etter at jeg postet det innlegget, så da slo jeg av pcDu har klart det :-D :-D :-D
tiden går veldig fort, men vi rakk da trening i dag også.
Merkelig det der.
Ja utrolig ! Så bra du rakk detEr det ikke typisk![]()
HurramegrundtLike før, etter min bereging med totalt 43 585, dette gir 43 580
Hadde ikke trodd i morges at det skulle gå, men vips så da jeg i målHurramegrundtdu er flink!!
Koselig med blide babyerJenta mi ble visst lys våken og kjempeblid etter jeg prøvde 1 time å legge![]()
Lærer litt hver dag her inneNå vet du det også![]()
Var det jeg så etter at jeg postet det innlegget, så da slo jeg av pc
Gratulerer med god innsats :-DHadde ikke trodd i morges at det skulle gå, men vips så da jeg i mål
Det skal jeg.Gratulerer med god innsats :-D
Legg deg og sov nå kjære du :-*
God bedring til mannenMannen er ikke i form. JEg er gravid. Hunden bare sover mye uasnett
Ja helt greitKoselig med blide babyer
Håper hun sovner snart..
Ikke dumt det daLærer litt hver dag her inne![]()