Jubeltråd! :D

Vogna er i boks <3 simo duo 2011 mod, røverkjøp på finn 1700 for vogna inkl regn og myggtrekk og saueskinnspose <3 er suuperfornøyd :-D

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    690,3 KB · Visninger: 23
Jubler for 27 uker i dag! :-)
Og jubler ekstra for å ha ferieuke og endelig ha litt overskudd til min fantastiske frøken på 3,5 <3

Jubler for å ha gjennomført den (forhåpentligvis) siste glukosebelastningstesten i dag og krysser fingrene for at alt er bra. Men jubler uansett for en frøken som vokser fint og koser seg inni magen! Alt for opptatt av å ha hendene i ansiktet til å kunne posere på noen bilder, til tross for to timer av og på med prøving :-P Nydelige lillesøster <3

Jubler for 28+0!! 3 og siste trimester. Er så sliten i rygg og kropp, så gleder meg veldig til å snart bli ferdig og få lille prinsen ut <3

Jubler for at kroppen har holdt så langt i dag, en god gåtur på morgenen før frokost, to vaskemaskiner hengt opp og en tredje går nå og 45 pizzasnurrer står til avkjøling (bursdagsforberedelser)... Hurra!! Nå venter jeg på at gutta mine skal komme hjem så vi kan lage nachos og ha kosekveld med film og godis :)

Back
Topp