Skravletråd september

Nei får enomt dårlig samvittighet når jeg setter andre i en klemme. Hadde både dåpskake og bryluppskake på bestilling de nærmeste ukene.
Selvfølgelig får du det, det ville alle normale mennesker fått.
Du må bare få sagt i fra fortest mulig, og håpe det ordner seg for dem.
Vet jeg hadde blitt litt stresset om jeg hadde fått en telefon om at dåpskaken ble kansellert nå, men jeg hadde hatt full forståelse av det med den grunnen, og det hadde ordnet seg

Kjenner at av og til kommer panikken over meg...er det maserier nå eller er det tatt seg opp igjen...prøver å si til meg selv jeg ikke må bli gal:P
Du kontakter sykehuset dersom tvilen blir for stor, ikke sant?

Åh. Ser den veldig godt. Iallefall til slike ting. Men nå nå du bare senke skuldrene og tenke på dæ sjæl og mageboeren. Det er nok ganske forståelig at du ikke kan gjennomføre de bestillingene..

Jada har bare blitt møtt med forståelse og omtanke heldigvis.
Prøvd å hjelpe noen på veien i forhold til å fikse kaker på annen måte:)
Da får mageboereb streng beskjed om å holde seg inne til iallefall uke 37 ;)
Ja, det må hun:D<3
Jepp. Derav hjemme i dag, og derfor jeg skal til legen også, jeg er delvis sykemeldt pga bekkenløsning

Okei, jeg forstår.
Hvor mye i jobb nå?
Lykke til hos legen:)
Selvfølgelig får du det, det ville alle normale mennesker fått.
Du må bare få sagt i fra fortest mulig, og håpe det ordner seg for dem.
Vet jeg hadde blitt litt stresset om jeg hadde fått en telefon om at dåpskaken ble kansellert nå, men jeg hadde hatt full forståelse av det med den grunnen, og det hadde ordnet seg

Jada, er liksom det. Dåp og brylupp er viktig og store dager:) De har heldigvis tatt det pent og har forstått det:)

Satser på noen av de jeg har kontaktet kan ta på seg noe:)

Da våknet mini etter litt i overkant av 1 times søvn:-). Nå sitter han i armkroken min og bare koser mens han våkner skikkelig til:-)

Du kontakter sykehuset dersom tvilen blir for stor, ikke sant?
Det gjør jeg. Terskelen er veldig lav for deg å ringe inn nå sa de og jeg er ei heller redd for å ringe.

Så jada:) Ringer visst jeg blir mer i tvil. Men dette er ikke det samme . Nå er det maserier og kynnere.

Blir rundt 20 stykker, så ikke så veldig mange, men blir likevel litt jobb når jeg skal lage alt selv ned til majones og roastbiff...
Litt jobb det ja, vi juksa og kjøpte både ferdig roastbiff og majones.

Var vel 11 gjester (så 13 til bords, pluss dåpsbarnet) første gang og 13 gjester (16 pluss dåpsbarnet) andre gang, denne gangen enda flere barn og samboere, og muligens faddere utenom denne gruppa, og ja.. .

Jada har bare blitt møtt med forståelse og omtanke heldigvis.
Prøvd å hjelpe noen på veien i forhold til å fikse kaker på annen måte:)

Ja, det må hun:D<3

Det er bra da:) forhåpentligvis letter det samvittigheten din. Har selv en samvittighet som nok er større enn meg selv, så kjenner til det dilemmaet. Jeg lå på barsel med en nyfødt jente som plutselig kom fire uker før tiden og hadde dårlig samvittighet for at familien ikke fikk kommet å sett den nye leiligheten vår likevel :p de måtte heller komme på sykehuset. Haha:p

Litt jobb det ja, vi juksa og kjøpte både ferdig roastbiff og majones.

Var vel 11 gjester (så 13 til bords, pluss dåpsbarnet) første gang og 13 gjester (16 pluss dåpsbarnet) andre gang, denne gangen enda flere barn og samboere, og muligens faddere utenom denne gruppa, og ja.. .
De fleste kjøper, og det er helt greit.
Er bare jeg som stiller litt høye krav til meg selv.
Ville ALDRI reagert på om jeg fikk servert ferdig kjøpt..

Det er bra da:) forhåpentligvis letter det samvittigheten din. Har selv en samvittighet som nok er større enn meg selv, så kjenner til det dilemmaet. Jeg lå på barsel med en nyfødt jente som plutselig kom fire uker før tiden og hadde dårlig samvittighet for at familien ikke fikk kommet å sett den nye leiligheten vår likevel :p de måtte heller komme på sykehuset. Haha:p

Hehe, joda. Men de fikk nå tidsnok sett den og det ville jo heller på sykehuset da:D

Back
Topp