Puregon og menopur samtidig?

Knask

Elsker forumet
Er det noen av dere som har brukt puregon og menopur samtidig?
Hva var grunnen og hvordan gikk det?
Skal på ettersamtale om to dager, så driver å googler litt på forskjellige ting for hva som event går ann å gjøre anderledes enn første forsøk;)
Jeg gikk på menopur nå, fikk bare ut 3 egg , 1 ble befruktet..

Er det noen av dere som har brukt puregon og menopur samtidig?
Hva var grunnen og hvordan gikk det?
Skal på ettersamtale om to dager, så driver å googler litt på forskjellige ting for hva som event går ann å gjøre anderledes enn første forsøk;)
Jeg gikk på menopur nå, fikk bare ut 3 egg , 1 ble befruktet..

Jeg skal nå bruke menupur og gonalf f samtidig. Begynner i januar, så jeg også lurer hvordan det er å bruke to forskjellige samtidig.

Jeg brukte puregon og menopur på siste forsøk, fikk ut 3 egg. Fikk satt inn 2. Desverre gikk det skeis.
Jeg har veldig lav amh, så gikk på en kraftig dose.

Jeg brukte puregon og menopur på siste forsøk, fikk ut 3 egg. Fikk satt inn 2. Desverre gikk det skeis.
Jeg har veldig lav amh, så gikk på en kraftig dose.

Hvor lav amh har du? Har du hatt flere forsøk, med en annet antall egg ut? Har relativ lav jeg å, den er på 3. Gikk på 300 menopur på forrige forsøk.

Hvor lav amh har du? Har du hatt flere forsøk, med en annet antall egg ut? Har relativ lav jeg å, den er på 3. Gikk på 300 menopur på forrige forsøk.

Min er på 1,5. Har vært igjennom 3 forsøk i det offentlige. Fikk ut 5 første gangen og 10 på andre forsøk. Alle negativ, kjemisk på 2. Forsøk

Fick ut lika många ägg som då jag bara hade gonal f, men skillnaden var att fler överlevde med bara gonal f ..fick inget på frys med menopur å puregon..men det behövdes inte då det enda ägget var guldägget .

Fick ut lika många ägg som då jag bara hade gonal f, men skillnaden var att fler överlevde med bara gonal f ..fick inget på frys med menopur å puregon..men det behövdes inte då det enda ägget var guldägget .

Ok ,virker ikke da som om det gjør store forskjellen da egentlig.flaks at gullegget var der da!!:D

Alle medisinene har forskjellige hormonsammensetninger, så de bruker sikkert en kombinasjon av medisinene for å få en spesiell kombinasjon av hormoner som ikke er laget i en enkelt medisin :) litt som at mange kombinerer ulike smertestillende preparater for å øke/endre effekten.. :)

Jeg hadde noe lavere amh etter operasjonen jeg måtte ha, så stått på Menopur 200 iu og Puregon 225 iu de to siste rundene

Back
Topp