Skravletråd september

Uff, morragretten idag? :p
Jepp :-(
Hun våknet nemlig 5.15 og kom inn til oss. Da hadde samboer stått opp som vanlig, og da var det ikke lett å sovne igjen... Og siden jeg da hadde tidligvakt fikk hun bare en halvtime-tre kvarter til på øyet og da hadde hun sovnet hardt igjen når hun måtte opp :-(
Så vært sinna og kranglete i bhg i dag som vanlig på tidligvakt :-(

Ja sånn piping og susing er plagsomt :-(
Jeg har Tinitus, tror jeg, som kommer og går. Verre i perioder.
Har aldri fått diagnose da, men var hos ønh for mange år siden og fikk bekreftet nedsatt hørsel på venstre øre (tror jeg det var).
Sliter med å høre hva som blir sagt hvis det er mye støy rundt.
Det gjør jeg også eller om noen snakker bak meg..
Ikke tinnitus her da

Så det på nyhetene faktisk:rolleyes:

Kjente den godt tidligere :p og samboer jobber nært havet, så han fikk virkelig kjenne det når han var på jobb :p bilen hadde visst og vansker med å holde seg rett på veien, så ble sneglekjøring hjem :p

Yes prematurriene og sammentrekningene klarte de heldigvis stoppe. Ikke blødd noe mer.

Har fått klar beskjed om for hva og når jeg skal ringe inn ja. Terskel veldig lav.
Null sex.
Lite og lett husarbeid.
Mest mulig hvile etc etc.
Da vet du hva du har å gjøre fremover ;-)
Ruge ;-)

Det synes jeg var en fin pris :)
Er det dunpose?
Det er en liten dyne som er sydd fast i bunnen og denne brettet man over barnet før man lukker med glidelås. Innerstoff er polarfleece og enda et lag med mykere fleece. Den er foret med fiberdyne.

Uten for mye pynt tar vedkommende kun 950, men kan være ekstra for ytterstoff og innerstoff alt etter kvalitet. Så har det blitt litt ekstra her pga pynt og navn.

Må le...mannen er så søøøt...
La det ligge, hører du?! Sett deg ned!!:P

Oj! Den var fin da!:D dunpose?
Det er en liten dyne som er sydd fast i bunnen og denne brettet man over barnet før man lukker med glidelås. Innerstoff er polarfleece og enda et lag med mykere fleece. Den er foret med fiberdyne.

Back
Topp