Er ikke detDet regner jeg jo med![]()
Er det noen som skal bo hos dere til helga også eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke detDet regner jeg jo med![]()
Er det noen som skal bo hos dere til helga også eller?
Det er jo veldig greit da. Blir fort litt ekstra da ogsåEr ikke det
På (halv)rundt tall. Vil ha 3.000 i sept, for da får jeg 6.500 totalt![]()
Haha, særlig kjerne smør synes jeg du burde gjøre altsåIkke alt..
Skal hverken bake brød, kjerne smør eller røke laksen selv...
Vurderer å bake rundstykker, men tror jeg ikke får tid.
Skal heller ikke bake noen kaker
Det går nok fint149 innlegg til idag og i morgen. Må da vel klare det??
Samtidig som man også ville fått litt mer hjelp på selve dagenDet er jo veldig greit da. Blir fort litt ekstra da også![]()
44.000 er kanskje litt myeJeg har 43 231 nå
Kan jo sikte på 43 500 da, det er dog under 2525 i september, da
JEg driver visst ikke med runde tall
Det er faktisk veldig lett...Haha, særlig kjerne smør synes jeg du burde gjøre altså![]()
Ja, men håper noen av gjestene bidrar litt likevel da. Vi hadde det ikke hjemme, men foreldrene mine var igjen for å rydde litt når det var overSamtidig som man også ville fått litt mer hjelp på selve dagen
Jeg fikk veldig mye hjelp sist, så tror jeg vil få litt hjelp når vi kommer tilbake fra kirken, men belager meg ikke på detJa, men håper noen av gjestene bidrar litt likevel da. Vi hadde det ikke hjemme, men foreldrene mine var igjen for å rydde litt når det var over![]()
Nja, akkurat for 13 timer siden var jeg nok i bhg og leverte ei gretten frøken![]()
HøststormÆsj, skikkelig uvær?!
Håper strømmen holder!
44.000 er kanskje litt mye![]()
Regner med du full-lader mobil og slikt just in case?
Kan jo aldri gjøre det, men satser på at noen tar i et tak daJeg fikk veldig mye hjelp sist, så tror jeg vil få litt hjelp når vi kommer tilbake fra kirken, men belager meg ikke på det
Høyre blir aldri helt bra ,har 30% nedsatt hørsel men det plager meg ikke så myeSå du må tåle smerter og piping fra venstre på permanent basis? Og høyre kan bli bedre/bra?
![]()
Tror ikke mine søsken eller mamma kommer til å klare å holde fingrene fra fatetKan jo aldri gjøre det, men satser på at noen tar i et tak da![]()
Det klarer du nok149 innlegg til idag og i morgen. Må da vel klare det??