Hær blir dæ nok biffelle wok mæ pulled turkey.
Biff hadde nok gubben blitt fornøyd med..han elske kjøtt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hær blir dæ nok biffelle wok mæ pulled turkey.
Vett ikkje ka me ska ha her heller... Kjenne fantasien e ganske så fraværande for tiå![]()
Hehe ja måtte jo detHehe, har du lert an opp?![]()
Tenkt å ha det imorra. Bære æ huske å ta sei opp fra frysarnMe ska ha fisk idag![]()
Hehe ja måtte jo det
Det blei grandishaha
Biff hadde nok gubben blitt fornøyd med..han elske kjøtt![]()
Det ænkle e ofte det besteHahah! Her ogåsså blir det kanskje någe aent te kvelds
![]()
Samme hær. Kjøtt gal deluxe![]()
Off...for min del konne me hatt bare salat og te middag, men NEI.. E visst ikkje mat det![]()
Hehe. Æg va veggis i 8,5 år. Før æg traff han då. Han seie æg får kje bli veggis ijenn. For går visst kje an å ha middag uten ett elle aentkjøtt ihørres ut som dæ hadde vore verdens undergang for han :-D
Nei det er santIkkje domt! Har prøvd litt her og, men.. Nytte ikkje når han ikkje e interressert![]()
Såpasseg hadde nok aldri klart å ver veggis i lengden, men e jo absolutt ikkje nødvendig med kjøtt te middag kver dag heller då
![]()
Hadde kje problem mæ å vær dæ, men æg va leie på sluttenløgnaste æ vel at 3 år ca midt inni veggisperioden så jobba æg på McDonald's. Folk syns dæ va ganske merkele at veggis jobba der. Men jore kje mæg någe å jobba på sånn plass
![]()
Tror eg hadde konna blitt veggis av å jobba derhaha
Off![]()
Hehe. Æg ede kje ofte McDonald's mat for å sei dæ sånn. For sjøl om æg va veggis så hadde æg jo burgerne uten kjøtt, pluss pomfrien å sånn. Pomfrien der æ digg. Om du får heilt nylaga. Men probleme æ at dei blir fort vasne. Så du må liksom få nylaga å eda dei fysst![]()
Off ja, har tiå fått vasne pommer der
Spise så sei aldri mcdonalds mad..men hadde cravings når eg va gravid, så då blei det ein gang kvert trimesterHaha
Ohhhh. Heile 3 gongewoooow. Hehe. He sikkert kje hatt meir enn 1 gong i året dei siste 4-5 årå.