Hihi...vi får satse på at de tidene er forbiNei, det er bra sikkertde gangene hun pleide å starte dagen klokka fem håper jeg ikke kommer tilbake for ofte
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...vi får satse på at de tidene er forbiNei, det er bra sikkertde gangene hun pleide å starte dagen klokka fem håper jeg ikke kommer tilbake for ofte
![]()
Ikke så rart detKryss det som krysses kaner litt lei nå
![]()
Så dumtHan er hvertfall redd den
Hva kjøpte du da?![]()
Så flottBytta noen klær vi hadde fått til F (feil str) og fant meg en jakke![]()
Så flotthvilken jakke fant du?
Ja veldig bra. Bare super takknemlig og overlykkelig for jo lengre hun vil være inni der nå så hun vokser seg enda sterkere og større![]()
Her var det stille nå![]()
Jepp, ser det.Her var det stille nå![]()
Lille U har hatt 3 lurer i dag.
Alle har vært lange nok for meg til å gå på do og smøre meg mat, men ikke spise.
Ellers vil han bare ligge på fanget med smokken og kose siden han er trøtt.
Husarbeid kan jeg bare glemme.
Sitte med dataen mer enn 2 minutter kan jeg bare glemmel
Oppmerksomhet = smil og latter
Ikke oppmerksomhet = sutring og skrik
Fikk så vidt vasket gulvet ved å samtidig skyve rundt på vippestolen og synge "tramp, tramp på en smurf" for full hals..
Prøvd det noen ganger, han blir så glad når puppen kommer så nære, og så sur siden genseren er i veien..Liker han bæresjal/sele?
så får du litt mer mulighet til å bruke hendene og kanskje spise i det minste
Prøvd det noen ganger, han blir så glad når puppen kommer så nære, og så sur siden genseren er i veien..
Har hatt han i den ene armen og maten i den andre.
Er bare det at jeg har mye jeg skulle ha gjort i dag siden vi får presten på besøk i morgen, og har dåp på søndag..
Hadde planer om å bli ferdig med vasking og rydding i dag, ta vinduene i morgen og begynne på maten på torsdag
Jepp, ser det.
Lille U lar meg egentlig ikke være her så jeg får se hva jeg klarer
Her står den kjøleskapet nedeHehe, U er sjefen
Her blir det en tur i butikken for å jakte middag nå...
Midt i middagstider kanskje![]()
Er ikke så lenge siden vi flyttet hit, og ikke alle som har vært på besøk her, og jeg elsker å ha besøk.I see.
Vi har til nå ikke hatt dåpen hjemme, denne gangen har vi muligens plass til det, men vet ikke om vi gjør det denne gangen heller, frister egentlig mer å ikke ha det, fordi det er sånn styr med vask og rydd og det hele.
(Samtidig, denne gangen vurderer jeg etterselskap for "alle tantene våre og sånn, de som vil" dagen etterpå, og da må jeg jo rydde uansett, så vi får se.)
Det er så forferdeligHehe.. etter fødselen sliter jeg med tredemøller også![]()