Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt med god tid til å kose seg med planlegginga da22 november så god tid![]()
God ettermiddagGod ettermiddag damerhar sagt opp jobben min i dag
Så koselig daVi skal ha det her hjemme.
Er mange i familien som enda ikke har sett hjemmet vårt så får vist det frem i samme slengen![]()
Godt med god tid til å kose seg med planlegginga da![]()
Hadde ikke det første gang heller.Så greit dahadde jeg hatt plass hadde jeg og hatt det hjemme, men da må jeg plassere i høyden så det går ikke
![]()
Samme lurte jeg på!?I all verden!?!? Går sånt faktisk an??
Kveldens dilemma; jobbe, bonderomantikken eller 71 grader nord?
Egentlig bør jeg legge meg tidlig. Kjenner meg ikke helt i form. Samtidig må jeg jobbe litt (en drøy time? Noe som må bli ferdig) og jeg har egentlig mest lyst til å se 71nord.
Skal du kjøpe noe?Tupperware party, så blir det vel farmen til kvelds![]()
Aner ikke,se på tv kanskjeI kveld skal jeg drive med litt dåpsplanlegging og se Ncishva skal du da?
Hadde ikke det første gang heller.
Da hadde vi det i barnehagen ved siden av
Aner ikke,se på tv kanskje
Er det mye å rydde?Rydde gangen tror jeg
Jeg blir så sjokkert over sånt jeg!Samme lurte jeg på!?![]()
Jeg må legge meg tidlig. Må opp grytidligKveldens dilemma; jobbe, bonderomantikken eller 71 grader nord?
Egentlig bør jeg legge meg tidlig. Kjenner meg ikke helt i form. Samtidig må jeg jobbe litt (en drøy time? Noe som må bli ferdig) og jeg har egentlig mest lyst til å se 71nord.
Rydde burde jeg forresten også, men det får bli i morraJobbe litt først og så se 71 grader nord? Evt ta det opp og legg deg tidlig![]()
Skulle hatt meg noen pasta bokser. Mitt første sånn party faktisk så jeg er usikker på hva de har.Skal du kjøpe noe?
71 grader nord når jeg huskerNoe spesielt du følger med på?
Hva er grytidlig?Jeg må legge meg tidlig. Må opp grytidlig
Aldri vært pp twparty faktiskSkulle hatt meg noen pasta bokser. Mitt første sånn party faktisk så jeg er usikker på hva de har.