julekort

November er mnd til alt sånn, lista er klar over hva som skal lages og hvem som skal ha det.
Og ungene elsker å sette strek over navnene på lista som er ferdige :p
Hihi, gleder meg til Luna er stor nok til å ha sånn glede av det!1! =) Her skal vi lage julegaver sammen i November. Har laget trolldeigfigurer fra før av, de skal males i november. I desember setter vi oss ned og pakker de inn :-)
Blir også noen malerier på lerrett, og litt andre småting.. de voksne i familien elsker å få gaver laget av lillemor, så må alltid ha noe av det ved siden av gavene :-P

Hvem sender dere julekort til? Bare nærmeste? Hele slekta? :) Lager dere selv, bestiller eller kjøper ferdige i butikken..? :)

Sender til tanter/onkler/søskenbarn som ikke bor i nærheten :)
I fjor kjøpte jeg ferdig, i år har jeg kjøpt inn et "materialsett" så skal lage selv og til neste år blir det vel bilde av lille hærligheten:D

Har liten familie/slekt, så sender til alle de. Sender også til nære venner som jeg har mye med å gjøre. Er jo hyggelig da. :) Vi lager selv, mannen er habil fotograf og jeg kan det grafiske. :)

Har liten familie/slekt, så sender til alle de. Sender også til nære venner som jeg har mye med å gjøre. Er jo hyggelig da. :) Vi lager selv, mannen er habil fotograf og jeg kan det grafiske. :)
Høres koselig ut!! <3

Har ikke så mange "førjulsritualer" så dette er noe jeg liker å gjøre. Og så får jeg det akkurat sånn jeg vil. ;)
Ja, det er noe med det.. =) Greit å få det som man vil :-P

Ja, egentlig.. Men jeg har så mye julepapir som jeg har kjøpt opp gjennom årene for å lage album (Som aldri blir gjort), så har mer enn nok å ta av :-P Hadde nok vært billigere å kjøpe på nettet, med bilder.. Men synes liksom det blir så kjedelig og standard, hvertfall når de er vant med å få noe litt utenom det vanlige herifra :-P
Veldig enig med deg! ☺ Det er jo kjempe koselig å lage kortene selv i tillegg til at det er veldig hyggelig å sende bort kort som er hjemmelaget og annerledes.. ☺ jeg har kjøpt noe nytt for året og kan i grunn starte når som helst om jeg har lyst, men er så mye annet å scrappe også.. Hehe.. ☺

Veldig enig med deg! ☺ Det er jo kjempe koselig å lage kortene selv i tillegg til at det er veldig hyggelig å sende bort kort som er hjemmelaget og annerledes.. ☺ jeg har kjøpt noe nytt for året og kan i grunn starte når som helst om jeg har lyst, men er så mye annet å scrappe også.. Hehe.. ☺
Ja, er liksom alltid noen prosjekter på gang :-P

Ja, er liksom alltid noen prosjekter på gang :-P
Rart det der, den jobben tar jo liksom aldri slutt..heheh.. ☺ Og nå er det jo ikke bare bilder fra et kamera lenger, nå blir det tatt bilder med lite kompaktkamera, speilrefleks, mobil og samboer sin mobil.. Så det blir jo bare enda mer bilder å velge mellom også.. ☺

Rart det der, den jobben tar jo liksom aldri slutt..heheh.. ☺ Og nå er det jo ikke bare bilder fra et kamera lenger, nå blir det tatt bilder med lite kompaktkamera, speilrefleks, mobil og samboer sin mobil.. Så det blir jo bare enda mer bilder å velge mellom også.. ☺
Enda flere bilder som skal sorteres, velges mellom, printes ut, for SÅ å havne i en kurv med bilder av alt som skal scrappes.. O.o Huh.. KOmmer til å bli ferdig med barnealbumene når jeg er 80 O.o

Enda flere bilder som skal sorteres, velges mellom, printes ut, for SÅ å havne i en kurv med bilder av alt som skal scrappes.. O.o Huh.. KOmmer til å bli ferdig med barnealbumene når jeg er 80 O.o
JA da er vi 2.. :confused: Forsøker å være flink til å få alle bildene fra samme hendelse inn i en mappe på pc og ekstern harddisk etter at de har funnet sted så er iallefall litt av grovsorteringen klar! ☺

JA da er vi 2.. :confused: Forsøker å være flink til å få alle bildene fra samme hendelse inn i en mappe på pc og ekstern harddisk etter at de har funnet sted så er iallefall litt av grovsorteringen klar! ☺

3!
Jeg har scrappet meg ferdig frem til eldste er 6mnd...resten av bildene ligger i 3 kasser på hobbyrommet.
Dvs, jeg har 8,5 år med eldste, 6 år med mellomste og 2,5 år med minste....og så kommer lille sprelle da! Jeg kommer aldri til å blir ferdig! :P

3!
Jeg har scrappet meg ferdig frem til eldste er 6mnd...resten av bildene ligger i 3 kasser på hobbyrommet.
Dvs, jeg har 8,5 år med eldste, 6 år med mellomste og 2,5 år med minste....og så kommer lille sprelle da! Jeg kommer aldri til å blir ferdig! :P
Hehe.. ☺ Tror de fleste ligger noen år tilbake i tid som scrapper, iallefall vi som ønsker å jobbe kronologisk.. ☺

3!
Dvs, jeg har 8,5 år med eldste, 6 år med mellomste og 2,5 år med minste....og så kommer lille sprelle da! Jeg kommer aldri til å blir ferdig! :p
Det er vel en scrappers evige problem det der.. .Man er alltid på etterskudd.. :-P Men så er man jo da heller aldri arbeidsledig.. ;-)

Sender til kjente og kjære, og folk det er lenge siden jeg har sett, men som jeg vet setter pris på kort:-) Pleier å bestille ferdig med noen bilder fra året som har gått :-)

Back
Topp