Skravletråd september

Stille her i dag :(
Syns jeg også. Jeg var en tur hos fysioterapeuten, men er tilbake nå da :) skal ta med meg gubbis på en vvs butikk og se litt her nå straks, siden vi skal pusse opp hele huset er det greit med litt inspirasjon :))

Tror ikke det var tilfeldig. Men den flyttet litt rundt en periode tror jeg. Det er lenge siden. Og jeg har ikke offentlig sagt hvem jeg var dengang
Vet du, jeg fant ut hvem du var den gangen ;) Jeg skal ikke røpe deg ;)

Det er rart, for jeg følger ikke mange dagbøker her inne, men du er en av to jeg titter jevnlig innom nå og du var den ENESTE jeg jevnlig leste den gangen vi prøvde på mellomste :P Tilbake i 2007, tror jeg at jeg la merke til deg fordi du var ganske aktiv, og så skrev du så bra :) I 2013 var vi litt i samme skravletråd, og jeg har siden håpet sånn at du skulle lykkes og få ditt etterlengtede tredje barn og nå som du er gravid, må jeg jo snike litt i dagboka di og se hvordan du har det nå ❤️ Synes dessuten fremdeles at du skriver veldig bra :)

Syns jeg også. Jeg var en tur hos fysioterapeuten, men er tilbake nå da :) skal ta med meg gubbis på en vvs butikk og se litt her nå straks, siden vi skal pusse opp hele huset er det greit med litt inspirasjon :))
Gikk det bra hos fysio?

Back
Topp