Klementiner, riskrem, julebrus ++++

O yes! Syns det er helt greit å starte i november;)
Må bare bli ferdig med oktober som er smekkfull, og så kan vi snakke jul:D
Hehe, oktober er det ikke så mye som skjer her, utenom Halloween (Når man driver butikk, og har en samboer som elsker Halloween like mye som jeg elsker Jul, så går det ett i ett mellom oktober og desember :-P

Hehe, oktober er det ikke så mye som skjer her, utenom Halloween (Når man driver butikk, og har en samboer som elsker Halloween like mye som jeg elsker Jul, så går det ett i ett mellom oktober og desember :p
Jeg gleder meg til Halloween:D Når pynten der går ned, er jeg veldig fristet til å henge opp julepynten:D
Oktober er egentlig en anonym mnd for oss, bare ikke i år.

Her har de hatt klementiner i hele år, det er en veldig sunn frukt så den spiser jeg hele tiden.
Resten venter jeg med til 1. desember eller første søndag i advent alt ettersom hva som kommer først

Ja, det blir veldig spennende :D
Må bare være åpen for alt ;)
Ja, går ikke å planlegge noe sørlig da :-P HVordan gjør dere det ift julefeiring og slikt da..? Blir mye mas å være hjemme kanskje..?

Tidligere har vi startet når vi har lyst, men med en liten gutt født 20 november tenkte jeg at fra nå av starter vi først med julekos og forberedelser til etter bursdagen hans.

Ja, går ikke å planlegge noe sørlig da :-P HVordan gjør dere det ift julefeiring og slikt da..? Blir mye mas å være hjemme kanskje..?
Nei, det blir lite planlegging:p
Vi skal være hjemme på juleaften. Foreldrene mine kommer til oss. Så får vi se om det blir som barnevakt eller om vi får til et juleselskap sammen ;)

Venter med julegreiene til advent.
Klementiner kjøper jeg når de blir gode.

Jeg gleder meg til Halloween:D Når pynten der går ned, er jeg veldig fristet til å henge opp julepynten:D
Oktober er egentlig en anonym mnd for oss, bare ikke i år.
Samme her... Har liksom lyst å renske alt for Halloweenpynt og henge opp jula med en gang!! Men får vel ha et par uker med ''ren'' leilighet :-P

Nei, det blir lite planlegging:p
Vi skal være hjemme på juleaften. Foreldrene mine kommer til oss. Så får vi se om det blir som barnevakt eller om vi får til et juleselskap sammen ;)
Hihi, ja, det blir jo spennende da!!! :-P

Spiser det jeg vil, når jeg vill :))

Hihi, ja, det blir jo spennende da!!! :-P
Hvis det blir på selve termindagen, så tar vi en felles feiring sammen når vi kommer hjem fra sykehuset. Blir stor stas for storesøster også :)

Hvis det blir på selve termindagen, så tar vi en felles feiring sammen når vi kommer hjem fra sykehuset. Blir stor stas for storesøster også :)
Ja, det blir det jo da.. Hvordan er hun ift. dette med å bli storesøser da..? Gleder hun seg..? =)

Ja, det blir det jo da.. Hvordan er hun ift. dette med å bli storesøser da..? Gleder hun seg..? =)
Hun gleder seg veldig til å bli storesøster. Snakker ofte om det og får stjerner i øynene når hun snakker om det :)
Så det blir spennende å se når lillesøster faktisk kommer ;)
Enn til deg da?

Kjøper det jeg har lyst på så fort det kommer! Men liker ikke riskrem, marsipan eller julebrus. Ikke kakemann heller

Back
Topp