Jada sin bok :)

Jeg var helt sikker på at El kom tidlig hos deg denne gangen jeg. Med alle de sterke strekene.

Heier hvertfall på at El kommer snart og at dette er gullegget ❤️

Jeg var helt sikker på at El kom tidlig hos deg denne gangen jeg. Med alle de sterke strekene.

Heier hvertfall på at El kommer snart og at dette er gullegget ❤️
Takk takk :) <3

Ja jeg trodde jo og det, eneste som var litt rart var at jeg ikke har sett noe til ELslim,
men det er jo alltid varierende hvor mye jeg har av også.
Men nå ser det hvertfall ut til at det også begynner så da får jeg bare satse på at
det skjer snarlig EL, så lenge det er før/rundt cd 20ish så er jeg egentlig fornøyd jeg altså :)
Var bare det at jeg nå trodde det var på gang, så da ble jeg litt skuffa, men men, snart tenker jeg :D

Heia gullegget❤️❤️❤️
Tusen takk <3 Burde slippe snart nå synes jeg.
Glemte å tisse på ny pinne isted men tar det snart, gidder ikke holde meg
ser jo uansett om den er lik morgenens eller svakere og kan gjette litt ut av den sammenligningen,
er jammen meg glad jeg temper assa, bade cd 11 og cd 14 var jo typisk
slik jeg får ved EL :P

Tusen takk <3 Burde slippe snart nå synes jeg.
Glemte å tisse på ny pinne isted men tar det snart, gidder ikke holde meg
ser jo uansett om den er lik morgenens eller svakere og kan gjette litt ut av den sammenligningen,
er jammen meg glad jeg temper assa, bade cd 11 og cd 14 var jo typisk
slik jeg får ved EL :P
Ja, temping er mest korrekt:)

Har fått lagt inn aksjer to ganger i dag så nå kan egget vennligst
se å innfinne seg der gutta venter og la seg befrukte !
Sjelden det blir såpass tid til kos, men har man fri samtidig endelig, må man jo benytte seg av
muligheten :P

Baaah, for en tullekropp! Jeg skjønner deg veldig godt. En ting er å gå og vente uten forventinger, men det er noe annet å begynne å tro man straks er i dpo, for så at kroppen bare gjør en helomvending. Hadde det akkurat likt i sist pp, og det er kjeeedeliiig. Men, det er heldigvis ikke så lenge igjen sannsynligvis, og da er du hakk i hæl med meg og vi kan ta juni med storm ♡

Baaah, for en tullekropp! Jeg skjønner deg veldig godt. En ting er å gå og vente uten forventinger, men det er noe annet å begynne å tro man straks er i dpo, for så at kroppen bare gjør en helomvending. Hadde det akkurat likt i sist pp, og det er kjeeedeliiig. Men, det er heldigvis ikke så lenge igjen sannsynligvis, og da er du hakk i hæl med meg og vi kan ta juni med storm ♡
Ja vi skal ta Juni vi , det er en avtale :D <3

Cd 17.

Sterkere test igjen i dag, nå har jeg mer tillit til testen også fordi nå nærmer jeg
meg cd 19 hvor det slapp sist, kanskje skikkelig positiv i morgen.
17.png

Snart avgårde på lang vakt.

Juhu, så bra med sterkere test igjen :D Håper Carros har rett!! ♡

Her sitter jeg lenge før fuglene våkner, har vært våken siden kl 3 i natt og har ikke fått sove igjen.
Helt utrolig, nå gadd jeg ikke mer og bestemte meg for å stå opp litt
kanskje jeg får sove litt til etterpå når jeg går og legger meg igjen etter en stund,.
Må dra på jobb halv elleve og jobber til ti, så trenger litt mer enn 3 timer søvn.
Skjønner ikke hvorfor jeg ikke får sove.
Tok EL test i halv fire tida, den er fremdeles kke positiv, ser ut som den
fra i går, dette skjønner jeg heller ikke noe av, har ømme bryster av og på men
tempen har jo ikke vært høy, akkurat nå synes jeg det for holde med tull.
Jeg vil sove og jeg vil ha EL!

Så kjedelig at EL lar seg vente på. Man vil jo bare komme dpo!!

Håper du får sove litt igjen. Umenneskelig å stå opp så tidlig!

Neimen, det var da voldsomt daa! Nå håper jeg du fikk sove igjen og at du bare testet for tidlig. LH er jo høyest naturlig i kroppen på formiddagen :)

Så kjedelig at EL lar seg vente på. Man vil jo bare komme dpo!!

Håper du får sove litt igjen. Umenneskelig å stå opp så tidlig!
Tusen takk <3

Fikk meg en times tid isted, nå sitter jeg her med røde øyne og
ikeahandleposer under øya.. nå er jeg glad for å ha en jobb hvor jeg ser
massevis av mennesker hver dag gitt :meh:o_O

Back
Topp