Haha, ikke jeg hellerJa det hadde det, tørr ikke tenke på hvor mange innlegg du hadde klart da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ikke jeg hellerJa det hadde det, tørr ikke tenke på hvor mange innlegg du hadde klart da![]()
Huff daSur på hele verden akkurat nå!
Møkkabror og møkkafolk som selger møkkete klær....
Det hadde jeg levert tilbake tvert!!Ljøpte 4 bukser og en shorts til kb ,2 bukser + en shorts er fulle av flekker som jeg nok ikke fr bort
Har det vet du, har du?Har dere en fin søndag?
Har det vet du, har du?
Pizza her i gården.Jepp. Vi har vært ute å kosa oss i sola, på maisgården, på brygga og vært å kjøpt softis. Fikk tatt noen koselig høstbilder ogsåIkke ofte jeg legger ut på FB og insta, men nå ble det noen
Og nu, straks fårikål
Fantastisk!!!Hoho! Mini sov 10 timer inatt! Hurra hei og hoppdet er visst slitsomt med navnefest...
Det er irriterende! Man forventer liksom flekkfritt når man kjøper...Ljøpte 4 bukser og en shorts til kb ,2 bukser + en shorts er fulle av flekker som jeg nok ikke fr bort
Mhm eller hvertfall at de sierfraDet er irriterende! Man forventer liksom flekkfritt når man kjøper...
Hun gidder ikke svare meg...Det hadde jeg levert tilbake tvert!!![]()
Det har vi,har vært i byen og sett på kule bilerHar dere en fin søndag?
Dårlig gjort å ikke si ifra når man selger ja...Mhm eller hvertfall at de sierfra
Ja jeg kunne aldri gjort noe sånt hvertfallDårlig gjort å ikke si ifra når man selger ja...
Nei, ikke jeg heller!Ja jeg kunne aldri gjort noe sånt hvertfall
Regner med at jeg vil være herNoen som er her i kveld da?
etter unger er langt og litt ting er fått unna på dataen skal jeg kræsje i sofaen hvertfall. Med bv![]()
HeiNoen som er her i kveld da?
etter unger er langt og litt ting er fått unna på dataen skal jeg kræsje i sofaen hvertfall. Med bv![]()
Blir vel bv og farmen på med i kveldNoen som er her i kveld da?
Flink du er daHar fått ryddet og støvsuget nå