Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var hos sentrumslegene og er veldig fornøyd + at det blir billigere for hver gang du går der![]()
Eg *trur* det er rundt 1400 første gong, og under tusen viss ein skal tilbake seinare.Hva koster det første gangen?![]()
Eg *trur* det er rundt 1400 første gong, og under tusen viss ein skal tilbake seinare.
Skottegaten. Nedover mot Nøstet. Like ved ein eller annan utgang frå Klostergarasjen. Sikkert den i retning Nøstet...Skjønner!Det er jo faktisk ikkje så gale nei.
![]()
Men kor er det de holder til?
Ahaa! Der ja!Skottegaten. Nedover mot Nøstet. Like ved ein eller annan utgang frå Klostergarasjen. Sikkert den i retning Nøstet...
Det koster 1200 første gangen og tror det var 950 andre gangenHva koster det første gangen?![]()
Kor langt på veg var du? Fekk du bilder? Var det innvendig eller utvendig?Jeg betalte 1100 med studentrabatt på sentrumslegeneveldig flinke!
Jeg var 11+4 da og tok innvendig ultralyd, da gynekologen trodde jeg var ganske tidlig i svangerskapet siden menstruasjonssyklusen min har vært uregelmessig. Gikk helt fint var ikke så ubehagelig som jeg trodde det skulle være. Fikk bilder, og video, men det var fordi min flinke samboer hadde husket å ta med minnepennKor langt på veg var du? Fekk du bilder? Var det innvendig eller utvendig?
Nærmar seg min tur no og eg er veldig spent!
Innvendig går sikkert bra, berre greit å vere forberedt. Skal huske minnepenn!Jeg var 11+4 da og tok innvendig ultralyd, da gynekologen trodde jeg var ganske tidlig i svangerskapet siden menstruasjonssyklusen min har vært uregelmessig. Gikk helt fint var ikke så ubehagelig som jeg trodde det skulle være. Fikk bilder, og video, men det var fordi min flinke samboer hadde husket å ta med minnepenn![]()