Tidlig ultralyd i Bergen

ruggs

Flørter med forumet
Hvor er det rimelig og bra å ta ultralyd i Bergen? Tenkte å ta mellom uke 10 og 12

Er vel ikke noen plass det er så veldig rimelig.. men på ultralydklinikken er de hvertfall kjempe flinke og hyggelige! ;-) Det koster 1400,- da :-)

noen flere som vet? :)

Volvat er verdt 1575 kr!

Søstera mi anbefalte sentrumslegene, det er det utdanna gynekolog som gjer undersøkelsen.

Eg skulle liksom "holde meg" til OUL, men jaggu har eg bestilt meg ein time til rundt 11 veker.

Jeg var hos sentrumslegene og er veldig fornøyd + at det blir billigere for hver gang du går der;)

takk for alle tips :)

Jeg betalte 1100 med studentrabatt på sentrumslegene:happy: veldig flinke!
Kor langt på veg var du? Fekk du bilder? Var det innvendig eller utvendig?

Nærmar seg min tur no og eg er veldig spent!

Kor langt på veg var du? Fekk du bilder? Var det innvendig eller utvendig?

Nærmar seg min tur no og eg er veldig spent!
Jeg var 11+4 da og tok innvendig ultralyd, da gynekologen trodde jeg var ganske tidlig i svangerskapet siden menstruasjonssyklusen min har vært uregelmessig. Gikk helt fint var ikke så ubehagelig som jeg trodde det skulle være. Fikk bilder, og video, men det var fordi min flinke samboer hadde husket å ta med minnepenn:)

Jeg var 11+4 da og tok innvendig ultralyd, da gynekologen trodde jeg var ganske tidlig i svangerskapet siden menstruasjonssyklusen min har vært uregelmessig. Gikk helt fint var ikke så ubehagelig som jeg trodde det skulle være. Fikk bilder, og video, men det var fordi min flinke samboer hadde husket å ta med minnepenn:)
Innvendig går sikkert bra, berre greit å vere forberedt. Skal huske minnepenn!

Takk for svar!

Back
Topp