Kastet opp for første gang i dag.

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Overskriften sier sitt. Er mellom 5-7 uker en plass.
Ikke hatt noe oppkast med mine to tidligere.
Dette er helt klar noe jeg IKKE liker eller kommer til å venne meg til

Overskriften sier sitt. Er mellom 5-7 uker en plass.
Ikke hatt noe oppkast med mine to tidligere.
Dette er helt klar noe jeg IKKE liker eller kommer til å venne meg til
Jeg kasta heller ikke opp med de to første, men med nr 3. Varte ganske lenge, men begynte ikke før uke 7. Sist da vi mista begynte kvalmen fort og jeg måtte ta kvalmestillende. Nå er jeg 5+3 og det merkes at det begynner, men overlever foreløpig :-p
Jeg kommer heller aldri til å venne meg til den kvalmen og oppkast, og jeg er redd det bare blir verre for hver gang for min del.
Er det mest morgen du er kvalm, eller kvelden og?

Jeg kasta heller ikke opp med de to første, men med nr 3. Varte ganske lenge, men begynte ikke før uke 7. Sist da vi mista begynte kvalmen fort og jeg måtte ta kvalmestillende. Nå er jeg 5+3 og det merkes at det begynner, men overlever foreløpig :-p
Jeg kommer heller aldri til å venne meg til den kvalmen og oppkast, og jeg er redd det bare blir verre for hver gang for min del.
Er det mest morgen du er kvalm, eller kvelden og?

Har vært litt uggen om kvelden den siste uka. Men i dag kom det etter at jeg hadde reist på jobb. I 10 tiden tror jeg.
Takk Gud for fleksitid og at grunnlaget for neste uke alt er lagt,slik at jeg nå kunne reise hjem og ta tidlig helg

Blir ikke vant til denne kvalmen nei. Nå kaster jeg opp flere ganger om dagen (og om natten). Kastet opp første gang 5+6, i dag er jeg 6+5, og det blir verre dag for dag. :(

Blir ikke vant til denne kvalmen nei. Nå kaster jeg opp flere ganger om dagen (og om natten). Kastet opp første gang 5+6, i dag er jeg 6+5, og det blir verre dag for dag. :(

Uff. Misunner deg ikke :( her er jeg helt fin igjen i dag. Kanskje det bare var et engangstilfelle.

Uff. Misunner deg ikke :( her er jeg helt fin igjen i dag. Kanskje det bare var et engangstilfelle.

Krysser fingrene for deg! Jeg må nok bare holde ut en god stund til ser det ut til.

Har også kasta opp tre gonger denne veka... Seinast i dag etter å ha gått opp trappa til leilegheiten. :( I tillegg til at eg har generelt mykje kvalme og brekningar. Men ikkje så ille som for Lykkeliten_86. Håpar det blir bedre snart for oss alle! :)

Back
Topp