Faktisk bare en vanlig sjokoladekake med krem på toppen og sjokoladesaus over der igjen;-)Oreo? Eller...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Faktisk bare en vanlig sjokoladekake med krem på toppen og sjokoladesaus over der igjen;-)Oreo? Eller...?
Haha, det tror jeg ikke noe påHaha, selvfølgelig ikke
Bare at jeg føler meg som en bestemor her inne![]()
Jepp, det er veldig suntJa, det er dethar bare godt av det!
Gubben her er heldigvis ikke så kresen av segMannen vil ha fyll på kaka her også nå
Jeg bare drysset melis over![]()
DiggJa, det er det
Fikk dem på 25 % også![]()
Hehe...sånt blir det trøtte mannfolk avjalitt seint å hoppe i høyet i 12 tiden når mannen skal opp 6
![]()
Da er det lurt å gi dem detJeg er leimen det eneste jeg får i barna når de er syke...
Hehe...kjenner til detGår en kule varmt noen ganger når mor og far er slitne på grunn av en baby, har et barn i trassalder og en som er ved å blir prepubertal...
Som regel går det veldig fort over igjen
Når er dåpen?Jeg skravler, ser luksusfelle og tenker på handlelisten til i morgen.
Blir handling DeLux, skal også handle til dåpen
Er ikke kresen her heller, men glad i kake daGubben her er heldigvis ikke så kresen av seg. Men ble veldig god slik
![]()
Hehe...stemmer jo detHaha, det tror jeg ikke noe på![]()
Avslag er alltid braDiggvi handla bæresele og noe småtteri til 25% i dag. Digg med avslag
![]()
Er jo detDa er det lurt å gi dem det![]()
Nei er for tidlig hervært trøtt en stund jeg, men klarer ikke helt å sove enda![]()
Send over litt daMå bare manne meg opp til å gå ut på kjøkkenet og hente![]()
Nja burde det men..Tidlig seng i dag også da![]()
Ser ikke på søppel jegKamp på NRK da![]()
He he ja noe sånt. De er på vei til å bli galJa de blir vel ganske øre!![]()