Yngre enn megHaha, jeg? Absolutt ikke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yngre enn megHaha, jeg? Absolutt ikke![]()
Kake hørtes ut som en god grunn til å stå oppMå kanskje det. Får gå ut og se om det er mer kake igjen
. Egentlig ikke godt av det men når jeg først har laget den må jeg kanskje smake litt på den også
![]()
HahaMini syntes visst det var hysterisk morsomt da gubben skulle støvsuge litt. Han lo så tårene trillet omtrent :-D
Bare en helt enkel sjokoladekakeKake hørtes ut som en god grunn til å stå opp
Hvilken kake da?
Skal ikke så mye til for å underholde dem og få dem til å leHahasmå barn små gleder
![]()
Jeg også :-/.Himmel så trøtt jeg er
Blir tidlig senga herJeg også :-/.
Ååå det har jeg lyst påBare en helt enkel sjokoladekake.
vært trøtt en stund jeg, men klarer ikke helt å sove endaHimmel så trøtt jeg er
Har jeg også lagd i dagBare en helt enkel sjokoladekake.
Kamp på NRK daYey nå er det masterchef
La meg i senga med mini da han skulle legge seg og vel... jeg ligger her enda selv om han sovnet for litt over 1 time siden...Blir tidlig senga her
Skjønner godt du blir forvirretJa![]()
Men kordan skal man merke forskjell på alt?
Kynnere. stikkinger. maserier. modingsrier.
blir forvirrahaha
Tidlig seng i dag også daHimmel så trøtt jeg er
Må bare manne meg opp til å gå ut på kjøkkenet og henteÅåå det har jeg lyst på
Hurra for glad mannDa var maten inntatt med ett stykk sutrete baby, en ekstremt trassig 3 åring og en "gidder ikke" 8 åring...
Mannen var i det minste fornøyd
Hva er det da?Idag var ihvertfall ikke dagen for å prøve white noise for å få mini til å sove. Egentlig suupertrøtt meeen altfor nyskjerrig på mobilen så han skulle heller ha den enn å la den ligge i fred mens jeg hadde på white noise. Alt må jo utforskes.