Melder meg forsiktig inn her

Gratulerer så mye !:) :)
 
Igjen, gratulerer så mye!! :) Da er vi flere som venter førstemann :)
 
Igjen, gratulerer så mye!! :) Da er vi flere som venter førstemann :)

Tusen takk! Og gratulerer til deg også :) kjekt at vi er flere med første! Jeg er et stort spørsmålstegn nå! Alt fra ultralyd, tidlig eller ikke, mat, symptomer, legetimer ++++++ hehe! Håper bare så inderlig den klorer seg fast og blir der!
 
Tusen takk! Og gratulerer til deg også :) kjekt at vi er flere med første! Jeg er et stort spørsmålstegn nå! Alt fra ultralyd, tidlig eller ikke, mat, symptomer, legetimer ++++++ hehe! Håper bare så inderlig den klorer seg fast og blir der!

Tusen takk :) Samme her, mye å planlegge, finne ut av og sette seg inn i! Overveldende, men spennende :) Vi får krysse fingra for at spiren holder seg fast resten av svangerskapet! Først håper man å bli gravid for første gang, og når det er i orden håper man at det varer ut 9 mnd. <3
 
Gratulerer!
Akkurat sånn så min å ut i dag tidlig... hadde helt glemt å teste på den ;) hehe.. og samme termin i følge mine beregninger !!

Krysser alt for alle disse små spirene <3
 
Gratulerer!
Akkurat sånn så min å ut i dag tidlig... hadde helt glemt å teste på den ;) hehe.. og samme termin i følge mine beregninger !!

Krysser alt for alle disse små spirene <3

Tusen takk :) blir spennende fremover nå! Idag er jeg 3+6, vil det si at jeg er i uke 4 da? Eller er jeg i uke 3?
 
Back
Topp