Lolo
Forumet er livet
Dyster, ja.God morgenhøsten er litt dyster, men fin på sin måte..
Ha en flott dag på jobb![]()
Fin? Tja..
Takk for det! Du skal vel passe syke små?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dyster, ja.God morgenhøsten er litt dyster, men fin på sin måte..
Ha en flott dag på jobb![]()
Nei? Jobber du i min kommune??Skal du til meg i dag eller?
Ja, det er det! Må prøve få til det i helga.Åå det er ekstra kos når man kan det da
Nei. Men tenkte på om du skulle utrede mer her hos meg ;-)Nei? Jobber du i min kommune??
Eldste har fortsatt feber og hodepine, mellomste har feber, minste er friskHvordan er det med dine i dag?
Ah, nei skal ikke mer ut dit. Men er det jeg jobber med i dag jaNei. Men tenkte på om du skulle utrede mer her hos meg ;-)
Koselig drøm daJa kan vel si det. Drømte jeg var midt i en fødsel og skulle til å føde i badekar. Mn gubben var ikke der. Hadde jordmor, barnepleier og 2 studenter.
Høres slitsomt utNope vært våken minstv7 ganger
Ooh...takk skal du ha!Nei overraskelsessbesøk kan man slippe å søke da
Joo! Ganske irriterende også... men nå er det nok!Haha er det ikke typisk?
Du er vel der nåJa det er nok ikke lenge til![]()
Idag kommer ei venninne på besøkHva er planen i dag da?
Da er vi på hytta å skal gjøredet hvertfallJa, det er det! Må prøve få til det i helga.
Så kjedelig:-/Nope vært våken minstv7 ganger
Kos dere i dagIdag kommer ei venninne på besøkellers skal jenta besøke lillesøsteren sin(på faren sin side) etter skolen
så er det cup kamp i kveld mellom RBK-Stabæk,så skulle tatt turen inn til Tr.heim en tur også
Enn der?
Ja får vel høre på han denne gangenDa tror jeg du må høre på gubben, for det er så irriterende å ha alt nytt og fin, og så skal du oppleve at det er for lite så ofte...
Ja det er i grunn det altsåSå kjedelig:-/
Se kan ære snill jeg ogsåOoh...takk skal du ha!![]()
Ja er jo det også. Noe ordentlig drittHøres slitsomt ut![]()
Ja klager ikke på denKoselig drøm da![]()