Gullkorn fra storesøsknene :)

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Synes slike tråder er så morsomme :)
Har deres barn gjort eller sagt noe morsomt i det siste? :p

Her i dag kom vi i bhg hvor minste på 2 bruker et slikt skostativ som man setter foten i for å dra av skoen, men så sto den feil vei, så han holdt fast oppå den og gikk rundt det rundt 3 ganger mens stativet fulgte etter selvfølgelig, før han til slutt bare dytta det bort å sa tulle sko! :p
Dumme stativ som ikke ville snu seg :p

Hehe, søting;)

Minsta på 3 spiste plommer i går da vi var på biltur, og klarte å svelge steinen, og storebror ble litt bekymra. Han sa i fra til meg, men lillesøster hadde svaret; "det går bra vet du, no kan jo babyen få den";)

Jenta mi og bestevenninna i barnehagen (begge snart to år) sniker seg inn i bhg, går ut på baksiden, og vekker alle de små når de sover... Ikke nok med det, de synes jo alle skal ha en kos og smokk i vogna, så de tar fra de andre, og gir til de som ikke har noe... Når de voksne kommer for å se til de små, så fatter de jo nada når plutselig unger som aldri har smokk/kos plutselig har det :P
De er to skikkelig røverjenter (barnehagen heter Rakkerungan, så det passer jo godt :P ) som finner på masse sprell sammen :P Så er de jo verdens skjønneste også :D

Min bonusdatter på 10 har planlagt en skikkelig "prank" på lillesøster. Hun prater nemlig til magen kun på bergensdialekt (hun har egentlig Averøy dialekt), slik at babyen skal bli forvirret når hun kommer ut og oppdager at storesøster ikke er fra Bergen :,-D jeg ler meg skakk av hva hu finner på altså!

Min bonusdatter på 10 har planlagt en skikkelig "prank" på lillesøster. Hun prater nemlig til magen kun på bergensdialekt (hun har egentlig Averøy dialekt), slik at babyen skal bli forvirret når hun kommer ut og oppdager at storesøster ikke er fra Bergen :,-D jeg ler meg skakk av hva hu finner på altså!
Haha :D

Når jeg fortalte hun skulle få en søster så spørr hun hvordan babyer ble til..

Jeg svarer ærlig , og da kommer det
: så det betyr at du har sett tissen til pappa og pappa har sett tissen din..
Ja sier jeg. Så svarer hun : Jøssenavn. Det er skikkelig urettferdig!! :p

Jeg var på badet, da lillebror kommer inn, står helt stille og studerer meg. Lillebror: Mamma, du har baby i magen! ( dette var rett før jeg ble gravid) Meg: nei, men jeg har hatt baby i magen. Du og dadda. Lillebror: og Kita ( hunden sitt navn). Meg: nei, hun var inni hundemammaen sin mage. Lillebror: hmmm.... Ååååh! Du var en hund før! :)

Når jeg fortalte hun skulle få en søster så spørr hun hvordan babyer ble til..

Jeg svarer ærlig , og da kommer det
: så det betyr at du har sett tissen til pappa og pappa har sett tissen din..
Ja sier jeg. Så svarer hun : Jøssenavn. Det er skikkelig urettferdig!! :p
Var på jobb i 4. Klasse idag, ikke like søte når ene gutten spør: " er det ikke ekkelt å pule?" Ikke bare bare å holde maska da!

Sa bare at sånt sier man ikke på skolen, og stille ble det.
Har tidligere fått spørsmål fra ei i 3. Om jeg og kjæresten "har gjort det jeg tror det dere har gjort??" Ja, vi må vel det, siden det er en baby der, svarte jeg, og hun sa seg fornøyd med det :)
Haha, nysgjerrige små vesener! :D

Så vittig å lese :P
Min sønn på snart 2 år har blitt veldig glad i fisk i sommer. Fisket masse og noen ganger fikk vi stor fisk.
Eneste "problemet" er at han ikke kan si fisk helt rent, han sier pikk..
Og når vi da har vært og fisket stor fisk... :P

Litt humor har det blitt av det ;)

Fortalte guttene at de skulle få søsken. Så sa ene; mamma, noen sier at babyer kommer ut tissen eller attmed tissen. Kan ikke vi få være med å se hvor den kommer ut??"
Nei,svarer jeg, det må skje på sykehuset og barn får ikke komme inn der.
Så bøyer han seg litt nedover mot skrittet og sier; ja men mamma, når de sier babyen kommer, kan ikke du bare bøye deg med slik da og så se om det faktisk er der den kommer ut? Jeg har så lyst å vite det! " :P

Min sønn på snart 2 år har blitt veldig glad i fisk i sommer. Fisket masse og noen ganger fikk vi stor fisk.

Lol! Har en kusine som ikke klarte å si kjeks når hun var lita, så vi måtte jo le når hun hele tiden spurte "kan jej få seks" :-P

Her gikk det i fittepinner og fitteballer...altså fiskeboller!
Vi snakket aldri om fisk offentlig.

Her gikk det i fittepinner og fitteballer...altså fiskeboller!
Vi snakket aldri om fisk offentlig.
Hehe 2åringen her har hatt noen episoder ute der han har ropt "FITTE" på butikken :p Men vi aner ikke hva han mener med det, å vi sier heller ikke ordet slik, så er hvertfall ikke det han mener, men litt flaut da :dead:

Gutten min på tre lurte på om jeg hadde spist babyen siden den var i magen :p
Å da sa jeg at nei, vi har lagt babyen, slik som vi laget deg.

Så sier han til pappaen sin senere "mamma har lagt meg",
Pappen "mamma og jeg har lagt deg i lag",
Sønnen vår " Men før dere laget meg var jeg ødelagt"
Gullkorn..

Back
Topp