Endelig min tur =)

CD 14

Fortsatt negative EL-tester... De må bli positive nå dersom det skal klaffe denne mnd! :(

Får ta en ny ikveld og krysse fingrene for at den er veldig positiv!
 
Fikk du pergotime?

Ja :D Fikk heldigvis byttet gynekolog til hun jeg var fornøyd med fra jeg var der i desember. Hun gav meg først 10-dagerskur på provera så pergotime fra dag 3-7 :)

Hvordan går det med deg? Ser du ikke har fått positiv EL-test ennå :nailbiting:
 
Ja :D Fikk heldigvis byttet gynekolog til hun jeg var fornøyd med fra jeg var der i desember. Hun gav meg først 10-dagerskur på provera så pergotime fra dag 3-7 :)

Hvordan går det med deg? Ser du ikke har fått positiv EL-test ennå :nailbiting:
Så bra :D Håpe det klaffer for deg nå! :happy:

Nei, selvsagt vil ikke EL komme når den skal denne mnd :bored: Vært stabilt på dag 14 alle de siste mnd, men ikke denne gang tydligvis! Imorgen reiser vi fra hverandre så da blir det ikke no mer kjangs til "prøving" denne mnd :(
 
Så bra :D Håpe det klaffer for deg nå! :happy:

Nei, selvsagt vil ikke EL komme når den skal denne mnd :bored: Vært stabilt på dag 14 alle de siste mnd, men ikke denne gang tydligvis! Imorgen reiser vi fra hverandre så da blir det ikke no mer kjangs til "prøving" denne mnd :(

Takk :D

Åh, så kjipt :( Får håpe det holder å legge inn aksjer idag og imorgen, så kanskje det holder om du får EL om 2-3 dager? Kroppen er teit noen ganger..
 
CD 17 - dpo??

Forstår ingenting denne mnd så aner ikke om eggløsning har vært...
Appene jeg bruker (ja, har flere ;)), sier EL var lørdag, søndag eller mandag, så satser på det stemmer :)
Blir spennende og teste nærmere ikm om det har klaffet i det hele tatt! :happy:
 
CD 19 - dpo??

Dagene i dpo land (rekner med el har vært) går alt for sakte! Spesiellt nå som alle rundt meg har blitt gravide! Nå vil jeg at det skal være min tur...

Jeg føler jeg er veldig negativ for tiden og har 0 tro på at dette kommer til å gå av en eller annen grunn. Har derfor bestillt time til gynekolog bare for å sjekke at alt ser ok ut, og har fått mannen inn på tanken om å ta en sædprøve for å sjekke at alt er ok der :smug: (Ja er litt kontrollfrik! :oops:)
Lang venteliste så tenkte det var like greit å bare bestille og heller avbestille dersom det skulle gå denne gang..
 
CD 21 - dpo?

Frustrerende syklus denne gang. Ingenting stemmer denne gang.
Feks pleier jeg alltid å ha ekstremt ømme pupper på denne tiden - nå, ingenting!
 
CD 25 - 11 DPO (iallefall ifølge appen)

Har tatt 3 ebay tester til nå, men kan ikke skimte en strek på dem samme hvor mye jeg stirrer :(
Tidlig enda så har ikke mistet håpe helt (bare litt:wtf:)...
Eneste "guleroten" jeg har er at dersom jeg ikke blir gravid denne gang så når jeg kanskje å reise i bryllup til skikkelig flott sydenland før det eventuellt er for sent i en graviditet... Det får være trøsten min dersom tr dukker opp iløpet av helgen/tidlig neste uke :):cool:
 
CD 29 - 15 DPO

Tr skal komme imorgen ifølge appen. Håper selvsagt ikke den kommer, men er vel egentlig ikke i tvil om at den kommer..
Begynner å bli veldig frustrert over at det ikke skjer noe! Alle rundt meg er blitt gravide nå og det gjør det selvsagt enda verre at jeg ikke får to streker på testene!
 
CD 36 - dpo?

Tydelig at el har vært senere enn jeg trodde. Imorgen er det en uke siden ikm..
Siden fredag har det murret skikkelig i magen, sånn at jeg var helt sikker på at tr ville komme, men nei ikke kommet enda!
Tatt test hver dag som selvsagt har vært blenda! Drakk en del før jeg la meg så hadde ikke veldig konsentrert urin til morgenen. Har derfor kun drukket et halvt glass på 5 timer og tok en ny test nå!
Å jeg syns jeg kan skimte noe!
Trodde jeg hadde en a1 test liggende, men finner den ikke så får gå en tur på apoteket imorgen!
Spennende!!!
 
CD 37

Ny test idag - blenda :( Frustrert!
Fikk en veninne til å se på testen fra igår, og hun var ikke i tvil om at hun så streken... Prøver å ta en ny senere idag...
 
CD 38

Vært på gynekologisk us idag...
Tynne slimhinner som viste at eggløsning ikke har vært denne mnd og ingen graviditet :(
Masse egg på begge sider, cyste på ene siden som skulle være helt ufarlig mente legen. Fikk egentlig lite svar på hva som skjer denne mnd, da legen nærmest var ute av døren før jeg hadde fått på meg skoene.
Men betalte for en parundersøkelse, sånn at neste gang mannen er hjemme skal han opp med en prøve slik at den kan bli analysert også. Så tror jeg vi får en samtale etter det dersom jeg skjønnte rett.

Så nå er jeg lei meg, skuffa og frustrert pga lite svar og merkelig syklus.
Frustrerende når tr ikke kommer heller for da kommer jeg meg jo ikke over i neste pp! :(
 
CD 38

Vært på gynekologisk us idag...
Tynne slimhinner som viste at eggløsning ikke har vært denne mnd og ingen graviditet :(
Masse egg på begge sider, cyste på ene siden som skulle være helt ufarlig mente legen. Fikk egentlig lite svar på hva som skjer denne mnd, da legen nærmest var ute av døren før jeg hadde fått på meg skoene.
Men betalte for en parundersøkelse, sånn at neste gang mannen er hjemme skal han opp med en prøve slik at den kan bli analysert også. Så tror jeg vi får en samtale etter det dersom jeg skjønnte rett.

Så nå er jeg lei meg, skuffa og frustrert pga lite svar og merkelig syklus.
Frustrerende når tr ikke kommer heller for da kommer jeg meg jo ikke over i neste pp! :(

Føler med deg, virkelig ❤️ Håper du snart får både svar og spire :)
 
Takk, det håper jeg også! Har absolutt ikke tolmodighet til dette!
Krysser fingrene for at det skjer no hos deg snart også, følger med i dagboken din.

*følger*

Har du sjekket ut angående EL og hormoner, eller har du tidligere hatt greie sykluser? :)
 
*følger*

Har du sjekket ut angående EL og hormoner, eller har du tidligere hatt greie sykluser? :)
Har normalt helt normale sykluser på 29-31 dager. Har brukt el tester og har funnet el hver mnd untatt denne. Derfor jeg syns det er så frustrerende at jeg er kommet helt til cd 38 uten at det er tegn på tr eller en spire..
 
Har normalt helt normale sykluser på 29-31 dager. Har brukt el tester og har funnet el hver mnd untatt denne. Derfor jeg syns det er så frustrerende at jeg er kommet helt til cd 38 uten at det er tegn på tr eller en spire..

Hva med stress og sånt denne måneden? Mye mer enn vanlig? ❤️
 
Hva med stress og sånt denne måneden? Mye mer enn vanlig? ❤️
Det er det jeg tror har vært problemet denne mnd.. Ikke at det har vært no mer stress denne mnd, men tror jeg har stressa veldig me at det måtte klaffe..
Alle mine tre beste venniner er gravide, jeg er liksom den siste så ønsket er så veldig stort! :confused:
 
Det er det jeg tror har vært problemet denne mnd.. Ikke at det har vært no mer stress denne mnd, men tror jeg har stressa veldig me at det måtte klaffe..
Alle mine tre beste venniner er gravide, jeg er liksom den siste så ønsket er så veldig stort! :confused:

Kjenner meg veldig godt igjen her, og redd det nok er en gjeldende faktor ja.. Her er flere venninner (både nært og mer "fjernt") gravide samt at dåpen for 2 helger siden nok gjorde at jeg "stresset" mer og forsterket babyønsket ytterligere :p
 
Back
Topp