Ruge tips :)

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Noen som har rugetips til meg?
Ønsker så inderlig at eggene skal klare å holde seg fast. Jeg har plukket opp noen allerede, men kom gjerne med fler tips :)

1. Er babyklister noe å satse på?

2. Ullsokker og varmeflaske ligger klart for i natt.

3. Skal gomle masse avokado i 2 uker.

Jeg har brukt babyklister de to siste gangene :) Husk å bevege deg. God sirkulasjon er bra for livmor. Har du vurdert akupunktur? Husk folat og omega 3 da, men det visste du kanskje :) Hold bena varme hele dagen også, ikke bare om natten:) Det er sikkert et tulleråd, men noen gjorde en test på kvinner der de sendte klovner inn for å underholde rett etter innsett. De kvinnene som lo, hadde høyere suksessrate. Dette kan jo aldri bevises, men man vet jo at latter er sunt for kroppen, så hvorfor ikke prøve? Se morsomme filmer og ha det gøy:)

Jeg har brukt babyklister de to siste gangene :) Husk å bevege deg. God sirkulasjon er bra for livmor. Har du vurdert akupunktur? Husk folat og omega 3 da, men det visste du kanskje :) Hold bena varme hele dagen også, ikke bare om natten:) Det er sikkert et tulleråd, men noen gjorde en test på kvinner der de sendte klovner inn for å underholde rett etter innsett. De kvinnene som lo, hadde høyere suksessrate. Dette kan jo aldri bevises, men man vet jo at latter er sunt for kroppen, så hvorfor ikke prøve? Se morsomme filmer og ha det gøy:)

Elsker tipsene dine! :)
Skal holde meg varm (jeg er en frysepinn), ha det gøy, bevege meg mer. Fant frem omega3 nå, den hadde jeg glemt! Babyklister skal jeg også finne, lenge siden den ble brukt.
Akupunktur syns jeg er SÅÅÅ skummelt, har prøvd det før og likte det ikke, så den tror jeg jeg må droppe...

Det er et homeopatisk middel som du får kjøpt i Danmark. http://www.helseriet.dk/shop/fructus-femina-d3-819p.html
I Norge er det vel omtrent ingen leger som tror på dette, men mange danske klinikker anbefaler dette, og siden Norge ligger laaaangt bak i ivf verden, så velger jeg å prøve det danskene sier:) Jeg ble gravid ihvertfall :D

Husker jeg med stor iver bestilte det klisteret, og var klar til å begynne føre et fryseforsøk vi hadde! Men legen min ved klinikken var veeeldig skeptisk, så hun frarådet meg å ta det. Da torde jeg selvfølgelig ikke peøve :meh:

I ettertid har vi tapt så mange kamper, så vi er veldig bastante på at siste forsøk som er frys dersom det vi har nå ikke går, skal vi uten tvil bruke babyklister! Det skal jo helst begynnes på før innsett, så vet ikke hvordan det ville være å begynne på nå? :wideyed: Ikke at jeg rekker å få det i postkassa føre testdato ville jeg tro men...

Husker jeg med stor iver bestilte det klisteret, og var klar til å begynne føre et fryseforsøk vi hadde! Men legen min ved klinikken var veeeldig skeptisk, så hun frarådet meg å ta det. Da torde jeg selvfølgelig ikke peøve :meh:

I ettertid har vi tapt så mange kamper, så vi er veldig bastante på at siste forsøk som er frys dersom det vi har nå ikke går, skal vi uten tvil bruke babyklister! Det skal jo helst begynnes på før innsett, så vet ikke hvordan det ville være å begynne på nå? :wideyed: Ikke at jeg rekker å få det i postkassa føre testdato ville jeg tro men...
Det er jo ikke krise om du ikke starter før innsett, men det er jo klart greit å være forberedt liksom. Men da "gønner" du på med 15 dråper 3 ganger daglig når du får den i posten. :D

Jeg tar også forskjellige vitaminer og mineraler nå... Er ikke blitt gravid men tenkte det ikke kan skade. Tror de viktigste er folat og omega 3 som Starbucks nevnte, men tar også magnesium med B6, B12, sink, jern og vitamin D. Hvem vet om det hjelper men jeg leste om alle disse på en engelsk nettside og så tenkte jwg det ikke kan skade heller. Magnesium har visstnok også en avslappende/stressdempende effekt og det er jo bra!!

Jeg har ikke prøvd babyklister. Homeopathi er jo ganske omstridt for alt, ikke bare IVF. Men alt jeg har lest sier at det ikke er skadelig, bare at de ikke kan bevise hvilken effekt det har siden man tar så super små doser av ting. Så jeg tenker bare kjør på om du har tro på det, det fungerer for noen og da kan det også fungere for deg!!!

Skal visstnok også prøve å spise paranøtter og fersk ananas inkludert den innerst delen av ananas.... !!! Ikke sukker, ikke alkohol selvsagt, og ikke koffein. Alt dette fra amerikanske nettsider. Norske leger pleier å si kaffe og litt sukker er ok men jeg har kuttet ut helt, være på den sikre siden :)

Alt annet Starbucks sier gjør jeg og, unntatt det med å le som jeg skal prøve denne gangen!!!

Lykke til!!!

Tror det varierer stort hva som fungerer, men slenger på mine tips, som jeg fulgte på tredje forsøk og ble gravid:
- tok fotsoneterapi fra litt før spraystart og frem til uttak
- spiste etter anbefalinger fra fotsoneterapeuten: Mye økologisk mat (spesielt stråforkortningsmiddel mente hun var ødeleggende) lite karbohydrater, lite kaffe
- tok ekstra vitamin e og sink (for å øke blodgjennomstrømmingen i livmora)
- hvile mest mulig dagene etter innsett. Vet mange sier at man bør gå turer, men etter en bok jeg har fulgt (Vi ønsker oss barn), så står det at bevegelse øker blodgjennomstrømming til armer og ben, og ikke til livmor (men hvem vet....)
- varmeflaske på magen

Tror det varierer stort hva som fungerer, men slenger på mine tips, som jeg fulgte på tredje forsøk og ble gravid:
- tok fotsoneterapi fra litt før spraystart og frem til uttak
- spiste etter anbefalinger fra fotsoneterapeuten: Mye økologisk mat (spesielt stråforkortningsmiddel mente hun var ødeleggende) lite karbohydrater, lite kaffe
- tok ekstra vitamin e og sink (for å øke blodgjennomstrømmingen i livmora)
- hvile mest mulig dagene etter innsett. Vet mange sier at man bør gå turer, men etter en bok jeg har fulgt (Vi ønsker oss barn), så står det at bevegelse øker blodgjennomstrømming til armer og ben, og ikke til livmor (men hvem vet....)
- varmeflaske på magen

Varmeflaske har virkelig gjort susen her! Begge forsøkene har brukt varmeflaske og jaggu blitt gravid ;)

Når brukte du den/ofte? :)
til natta bare :) men la aldri en glovarm varmeflaske helt inntil huden, men hadde en tynn dyne/pledd mellom oss. men varmet godt for det ;) og ja hadde gode varme sokker på :)

til natta bare :) men la aldri en glovarm varmeflaske helt inntil huden, men hadde en tynn dyne/pledd mellom oss. men varmet godt for det ;) og ja hadde gode varme sokker på :)

Da skal jeg prøve det! :) Varme sokker og varmeflaske ligger å venter på rugetiden :D

Back
Topp