Flere med listemani?

Og om du er det, så er du IKKE alene1!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Blir alltid terget for alle listene mine. Og alle mine notatblokker, for kan for all del ikkje skrive handleliste i ønskelisteboka. Eller babylister i gaveboka osv. :p

Men når noen trenger ei liste, DA er eg god å ha. :p

(og om samboer skriver ned noe på handlelista, må eg kaste den og begynne på nytt, for du SKRIVER IKKE PÅ MIN LISTE!!!!!)
 
Blir alltid terget for alle listene mine. Og alle mine notatblokker, for kan for all del ikkje skrive handleliste i ønskelisteboka. Eller babylister i gaveboka osv. :p

Men når noen trenger ei liste, DA er eg god å ha. :p

(og om samboer skriver ned noe på handlelista, må eg kaste den og begynne på nytt, for du SKRIVER IKKE PÅ MIN LISTE!!!!!)
Hahhaha, samme som meg det.. Kan jo ikke ha forskjellige lister i hver bok!?!?! :-O EN bok til julelistene, EN til bursdagene, EN til handling, og EN til bebis (og en ekstra til hva JEG trenger når bebis kommer osv osv)....

Sabo vet bedre enn å skrive på mine lister, heldigvis har han lært :-O Nå lager han post-it lapp så jeg kan føre det inn selv, på RIKTIG liste!!!!
 
Blir alltid terget for alle listene mine. Og alle mine notatblokker, for kan for all del ikkje skrive handleliste i ønskelisteboka. Eller babylister i gaveboka osv. :p

Men når noen trenger ei liste, DA er eg god å ha. :p

(og om samboer skriver ned noe på handlelista, må eg kaste den og begynne på nytt, for du SKRIVER IKKE PÅ MIN LISTE!!!!!)
Mannen har kjøpt inn en sånn bok med fem fliker i... Sånn at det går mange lister inn i en bok på en måte. Tror han er ganske fornøyd med seg selv for å ha kommet på det altså ;)
Og med at han nå bare trenger å flytte tre bøker når han dekker på bordet til middag :)
 
Mannen har kjøpt inn en sånn bok med fem fliker i... Sånn at det går mange lister inn i en bok på en måte. Tror han er ganske fornøyd med seg selv for å ha kommet på det altså ;)
Og med at han nå bare trenger å flytte tre bøker når han dekker på bordet til middag :)

Sånne har eg 5 av. 3 små og 2 store. :p
 
Den lista er viktig!

På min står:
Oppdatere diverse lister
Lag liste på fargekoder
Lag liste på IKEA shopping

:p
Ååååh, IKEA lista mi!! Den er lenge siden jeg oppdaterte :-O :-O !!!!!
 
Mannen har kjøpt inn en sånn bok med fem fliker i... Sånn at det går mange lister inn i en bok på en måte. Tror han er ganske fornøyd med seg selv for å ha kommet på det altså ;)
Og med at han nå bare trenger å flytte tre bøker når han dekker på bordet til middag :)
Klarer ikke de jeg.. Hodet mitt sier meg det er èn bok!!! :p Hahahahah!!! Her må jeg ha separate bøker :p Kan til nød bruke de til jul, der en flik er for hvert tema, eller hva jeg kan si (Gaver, kort, mat, Rydding/vasking +++)
 
Klarer ikke de jeg.. Hodet mitt sier meg det er èn bok!!! :p Hahahahah!!! Her må jeg ha separate bøker :p Kan til nød bruke de til jul, der en flik er for hvert tema, eller hva jeg kan si (Gaver, kort, mat, Rydding/vasking +++)
Ah, men det er det jeg gjør med de bøkene;
- en til baby
- en til flytting/hus/oppussing
- en til jul/bursdag
 
Har ingen lister og ingen oversikt.
Aner ikke hva ungene trenger til vinteren en gang, og vi har fire. :p
 
Ah, men det er det jeg gjør med de bøkene;
- en til baby
- en til flytting/hus/oppussing
- en til jul/bursdag
Ah, ja da er det jo greit!! :D haha!
 
Jeg er under rehabilitering! Listene mine har blitt sabotert de siste årene, av en overhjelpsom mann og datter... Så nå skriver jeg kun de aller mest nødvendige listene, og gjemmer dem. Viktig at det ikke blir for mange, for da tiltrekker de seg oppmerksomhet.
 
jeg er helt avhengig av listene mine..
Hittils har jeg lister på hva som skal med i fødebaggen, hva som må kjøpes inn før bebis kommer, hvem som skal inviteres i avnfesten, hva som må gjøres før navnfesten, hva som skal handles inn til lillemor når ho blir storesøster (Vil gjøre litt for å gjøre overgangen lettere for henne..), og selvsagt julegavelister, julekortlister, hva so skal handles inn til desember, til juledagene, og til vinteren generelt av både klær og ting..... o_O Er helt på trynet når det kommer til lister....

Flere som ''sliter''...?
Hahaha!!! Ja!!! Sambo skulle på skoletur i utlandet med klassen han er lærer for. Jeg måtte selvfølgelig passe på at han fikk med seg alt han trengte og skrev en liste som han måtte krysse av mens han pakket! ;-) ellers har jeg handlelister til mat, to-do lister, ønskelister, bursdagslister (skriver opp hva andre ønsker seg når de sier noe om det) og en liste for en hver anledning :p
 
Har en graviddagbok med flere sånne lister ferdig :p må justere litt selv da, men veldig kjekt med lister!! Jeg har jo ikke hakka peiling på hva som trengs! I går stod jeg i 20 min og vurderte to vatterte kosedresser oppmot hverandre før jeg bestemte meg... En med ben og en med sånn "pose" bare nederst... Aaaaaaner ikke hva som er best!! Ble med ben...
 
Har ingen lister og ingen oversikt.
Aner ikke hva ungene trenger til vinteren en gang, og vi har fire. :p

Nå fikk eg skikkelig trang til å skrive lister for deg...
Mulig eg er litt koko likevel. :p
 
Hahaha!!! Ja!!! Sambo skulle på skoletur i utlandet med klassen han er lærer for. Jeg måtte selvfølgelig passe på at han fikk med seg alt han trengte og skrev en liste som han måtte krysse av mens han pakket! ;-) ellers har jeg handlelister til mat, to-do lister, ønskelister, bursdagslister (skriver opp hva andre ønsker seg når de sier noe om det) og en liste for en hver anledning :p
Hihi, godt du passer på han :p
 
Back
Topp