Holde av plass på Ullevål?

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Jeg har tre sykluser igjen med Femar, men hvis det ikke klaffer, er planen å ringe inn mens i midten/slutten av desember. Men er det slik at man bør ringe og holde av plass etter hvert? Det er jo utrolig irriterende om vi får beskjed om at vi må vente enda en måned når vi først ringer inn, for denne siste Femarkuren er egentlig en bonuskur. Burde jeg ringe og høre eller hvordan er gangen i dette? Jeg har også helt håpløse sykluser når kroppen ordner opp selv, så det er skummelt om jeg må ringe inn mens etter en medisinfri måned (da snakker vi vel mens i februar/mars en gang :P).

Ja, ring nå. De må reservere plass for deg, og leser at de som ringer inn nå får plass i januar. Jeg ringte inn tidlig i august, og fikk plass til uttak i november :)

Men da må de ha fått papirene kanskje? Shit, jeg har ikke fått sendt dem enda :eek: Da må jeg få de avgårde asap! Utrolig tullete at vi ikke har fått det i orden enda.

Men de som ringer nå, får plass i januar, sier du. Er det plass for kontroll man holder av, eller for innringing av mens? Altså at jeg ikke kan ringe inn mens før i januar sannsynligvis? :eek:

Edit: leste nå at du fikk plass for _innsett_ i november. Puh :P Så da er det altså innsett i januar de får de som ringer nå?

Men da må de ha fått papirene kanskje? Shit, jeg har ikke fått sendt dem enda :eek: Da må jeg få de avgårde asap! Utrolig tullete at vi ikke har fått det i orden enda.

Men de som ringer nå, får plass i januar, sier du. Er det plass for kontroll man holder av, eller for innringing av mens? Altså at jeg ikke kan ringe inn mens før i januar sannsynligvis? :eek:

Edit: leste nå at du fikk plass for _innsett_ i november. Puh :P Så da er det altså innsett i januar de får de som ringer nå?
Jeg ringte riksen i dag, for uttak i nov. Og de sa da at det var fullt frem til januar..! Jeg hadde ringt nu :)

Jeg ringte riksen i dag, for uttak i nov. Og de sa da at det var fullt frem til januar..! Jeg hadde ringt nu :)
Ja, det var i din dagbok jeg ble gjort oppmerksom på det. Så utrolig kjedelig for deg :(

Jeg er bare usikker på om de kanskje må ha fått papirene med info om oss + passbilder først før de kan holde av, men jeg ringer uansett og hører på onsdag (med mindre noen her vet om de må ha papirene først). :)

Ja, det var i din dagbok jeg ble gjort oppmerksom på det. Så utrolig kjedelig for deg :(

Jeg er bare usikker på om de kanskje må ha fått papirene med info om oss + passbilder først før de kan holde av, men jeg ringer uansett og hører på onsdag (med mindre noen her vet om de må ha papirene først). :)
Det skader ikke å ringe ;) De er nok vant det det! :)
Ja, det er fryktelig kjederlig! Skulle så gjerne ønske jeg hadde litt mer gryn slik at jeg bare kunne blitt på fertilitetssenteret :p hehe

Det skader ikke å ringe ;) De er nok vant det det! :)
Ja, det er fryktelig kjederlig! Skulle så gjerne ønske jeg hadde litt mer gryn slik at jeg bare kunne blitt på fertilitetssenteret :p hehe
Uff, ja, det skjønner jeg virkelig godt! Håper tiden går fort for dere frem til forsøk, evt at dere vinner i Lotto eller noe :D

Heia, jeg fikk beskjed om å ta med passbilder og de siste papirene vi måtte underskrive på første ul kontroll etter oppstart med sprøyter (skal ha kort protokoll) :-) Så jeg ville ha ringt å holdt av plass.. Når jeg ringte så fikk jeg planlegge og beskjed om å ringe inn mens i oktober så tror nok det skal gå bra for deg å ringe inn for å holde av plass. Jeg hører til St.Olav :-)

Ser du har fått gode svar her. Jeg tilhører Riksen, men det blir jo _nesten_ det samme. Vi måtte ikke levere noe før vi ringte inn. Det skulle skje mer når jeg ringte inn mensen før den mensen jeg skal starte :p

Jeg tror ikke de holder av plass på Ullevål.... Dessverre. Jeg prøvde det ett par ganger, men fikk beskjed om å ringe inn mensen den mnd vi ville starte. De sa de ikke kunne garantere noen plass, men at de fleste fikk starte når de ville. Dét stemte for meg i hvertfall.

De holder ikke av plass ved Ullevål. Der må du ringe inn på den mens du vil starte på. Jeg har aldri opplevd å blitt avvist der, virker som de aller fleste får starte når de vil, selv om de ikke kan garantere. Jeg har en følelse av at de har mye mer å gjøre på Riksen, at der må mange vente. Men, det er bare en følelse da.. :-)

Ah, ok, da er det iallfall ikke noen vits i å ringe. Man begynner jo å spekulere litt i om man skal ringe inn mens litt før bare fordi man vet det er ventetid, men det kan så klart være forskjellig fra Riksen til Ullevål. Noen som har ringt inn mens til Ullevål i disse dager? I så fall når får du begynne? :)

Beklager altså. Trodde de kjørte stort sett det samme løpet :o Håper du får plass da du ønsker.

Det er forskjell på Ullevål og Riksen på dette. ;)

Beklager altså. Trodde de kjørte stort sett det samme løpet :o Håper du får plass da du ønsker.
Alt i orden. Ikke så godt å vite :) Da får jeg bare forholde meg rolig og håpe på det beste ;)

Back
Topp