Hopper inn

Cinnamon

Glad i forumet
Endelig gravid etter fryseforsøk. Satte to små inn og fikk positiv digital allerede på rugedag 7. Fikk 2-3 på digital rugedag 11, men begynte samtidig å spotte litt. Har mistet to ganger før på rappen, så er ekstremt redd for at det skal skje en gang til. Det har egentlig overskygget all glede siden positiv test. MEN: nå skal jeg tenke positivt og skal forsøke å nyte at jeg er gravid. En dag av gangen :)

Last edited:
Gratulerer så mye! ❤️

Det er utrolig vanlig å blø uten å miste også. Håper det er helt uskyldig. Eventuelt så kan det jo hende at du mister én spire, men beholder én. Jeg synes du skal være optimistisk. :) ❤️

Gratulerer så mye! ❤️

Det er utrolig vanlig å blø uten å miste også. Håper det er helt uskyldig. Eventuelt så kan det jo hende at du mister én spire, men beholder én. Jeg synes du skal være optimistisk. :) ❤️

Takk skal du ha! Må bare ta tiden til hjelp, delmål for delmål. Venter spent på resultat av blodprøve nå, og på fredag skal jeg ringe klinikken for å bestille UL. :-)

Takk skal du ha! Må bare ta tiden til hjelp, delmål for delmål. Venter spent på resultat av blodprøve nå, og på fredag skal jeg ringe klinikken for å bestille UL. :-)

Absolutt, delmål for delmål. Eneste måten å komme seg gjennom fæle første trimester på. ❤️

Gratulerer!

Kjenner igjen det ar det er vanskelig å nyte graviditeten, men håper at du klarer det. Det skal gå bra ❤️

Gratulerer! Dette går nok bare godt! :)

Så bra, kroppen din produserer jo godt med Hcg da, tror ikke jeg fikk 3+ før noen dager senere :) ikke at det er noen trøst, men syntes fremdeles det er litt skummelt :)
Det gleder meg veldig at det ser ut som kroppen produserer ok med hcg. Skumle saker dette her ja :-) Og fantastisk også da!

Hurra og gratulerer så mye med positive tester! Dette går veien skal du se. Gled deg over det som er på gang og forsøk å tenke positive tanker. Det hjelper på humøret! :)

Back
Topp